essi nie wchodzi na obroty...POMOCY!!!

Moderator: Moderatorzy

czesiek88

Post autor: czesiek88 »

mowilem ze tylko jeden ktory ma kompa ;) jakbym w was nie wierzyl to bym sie o rade nie pytal :mrgreen: samochod stoi juz dobre 2 miechy... :sad: :sad:
czesiek88

Post autor: czesiek88 »

jest jeszcze cos...pare dni przed ta awaria zaczelo szarpac silnikiem ale tylko jak byl cieply i tylko przy 2.5 tys obr...myslalem ze to pompa paliwa ale po wymianie bylo tak samo jak przed
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

czesiek88, kolego skup sie, moze jeszce cos ci sie przypomni :twisted:
czesiek88

Post autor: czesiek88 »

to juz wszystko :razz: najgorsze jest to ze to z obrotami to sie stalo tak o...zgasilem silnik i od tamtej pory odrazu po odpaleniu gasnie...
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

posprawdzaj wężyki podciśnienia może coś gzdzieś wyskoczyły pekło
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

czesiek88 pisze:samochód przez jakiś czas jeździł bez filtra powietrza.
Gdzie ci strzela jak dodasz gazu ?
Jeśli w kolektor ssący to obawiam się , że przez jazdę bez filtra mogły dostać zawory po tyłku na prowadnicach i się zacierają a przez to się nie domykają a co za tym idzie ciśnienie kompresji wali w kolektor ssący.
Sprawdź kompresję na cylindrach.
MAM NADZIEJĘ , ŻĘ NIE TRAFIŁEM. :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
mikruss

Post autor: mikruss »

Tak jak pisze Zielony - sprawdz cisnienie na garach. Jak bedzie niskie to zalej cylindry olejem i znowu mierz. Jak bedzie niskie to glowica do roboty (gniazda uszczelniacze napewno i prawdopodobnie ktorys zawor-tam gdzie bedzie niskie cisnienie), jezeli natomiast cisnienie znacznie sie podniesie to znaczy ze glowica dobra ale... olej uszczelni gladzie cylindrow i w tedu wiadomo ze uklad tloki-tuleje (mozliwe ze tylko pierscienie) ma juz dosyc :???:
Tak czy siak bedą czekać Cię koszty :cry:
ODPOWIEDZ