A jak myslisz majster Jamszoł,czy po wymianie uszczelki głowicy,termostatu i uszczelniaczy,no i ten czujnik od przepustnicy,silniczek będzie działał ?
Ja cały czas się zastanawiam... Wyciągnałem przepustnice,przeczyściłem ją (zapomniałem odpiąć klemy gdy odpinałem złącze czujnika przy przepustnicy),podłączyłem i zaczęło się to wszystko... Chociaż z drugiej strony,ostatnimi czasy miałem tak że jak jechałem gdzieś dalej i go zgasiłem to jak odpalałem to za pierwszym razem gasł i musiałem go troche pokręcić żeby załapał...
Juz sam nie wiem co to może być.
Kurde silnik cały kupować to tez wydatek,a najgorzej z transportem... A kryzys i bieda

---Co do pompy to już od dawna mam problem z nią... Ale wydaje mi sie że to wina slkrzynki bezpieczników (boże ile to usterek ja mam

).Pompa chodzi bo ją słychac ale mam wrażenie jakby chodziła na sucho...

Z tym że paliwo oczywiście jest.