MK7 SEDAN springi obniżające

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
clhseba
Posty: 2654
Rejestracja: 22 sie 2009, 22:00
Lokalizacja: Katowice
Pojemność: 2000
Rocznik: 2007
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi

MK7 SEDAN springi obniżające

Post autor: clhseba »

Mam pytanko do znawców tematu GLEBY :mrgreen:

czy do mk7 sedana są jakieś springi obniżające ? na allegro jak juz coś jest do do HB ewentualnie kombi jak to wygląda z SEDANEM ?

mam zamiar mojego Essiora troszkę obniżyć jakieś -30/40
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

clhseba, w sedanie masz takie same springi jak w hbk ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
clhseba
Posty: 2654
Rejestracja: 22 sie 2009, 22:00
Lokalizacja: Katowice
Pojemność: 2000
Rocznik: 2007
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi

Post autor: clhseba »

Yagr pisze:clhseba, w sedanie masz takie same springi jak w hbk ;)

czyli jak bym szukał sprężyn to szukac jak do HB 1,6 benzyna i powinny podejsc ?
oczywiscie mk7 :)
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Tak. Sprawdź tylko jeszcze rocznik.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
clhseba
Posty: 2654
Rejestracja: 22 sie 2009, 22:00
Lokalizacja: Katowice
Pojemność: 2000
Rocznik: 2007
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi

Post autor: clhseba »

ok Dzięki :) i pifko :)
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

No to teraz poczujesz różnicę w komforcie (pamiętam, że ci na nim zależało). Będzie twardo, za to bajka w zakrętach.
Awatar użytkownika
clhseba
Posty: 2654
Rejestracja: 22 sie 2009, 22:00
Lokalizacja: Katowice
Pojemność: 2000
Rocznik: 2007
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi

Post autor: clhseba »

Tigerbart pisze:No to teraz poczujesz różnicę w komforcie (pamiętam, że ci na nim zależało). Będzie twardo, za to bajka w zakrętach.

Już zapomniałem o komforcie :) WYGLĄD i prowadzenie reszta do ...
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Dlatego więc polecam ci rozprórki kielichów.
Awatar użytkownika
Mateklobez
Posty: 3376
Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
Lokalizacja: Łobez / Rees
Pojemność: 1597
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Kontakt:

Post autor: Mateklobez »

A czy przy niewielkim obniżeniu (-30, -40) konieczna jest wymiana amortyzatorów, czy seryjne ujdą?
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Nie jest konieczna. Zalecane są gazowe. Natomiast przy większym obniżeniu zaczynają pracować w zbyt małym zakresie, w dodatku są już ściśnięte i dlatego teżzaleca się skrócone amortyzatory, lub po prostu zawieszenie gwintowane.
Awatar użytkownika
Mateklobez
Posty: 3376
Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
Lokalizacja: Łobez / Rees
Pojemność: 1597
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Kontakt:

Post autor: Mateklobez »

Pytam ponieważ zauważyłem na allegro komplety 4 sprężyn do kombi za ~330 zł, więc raczej nie dużo, a mój teraz stoi jak przysłowiowa koza, więc pomyślałem póki co o samych sprężynach.
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

jeśli masz seryjne olejowe to wytłuczesz je dośc szybko.
KULEK
Posty: 455
Rejestracja: 04 paź 2010, 22:05
Lokalizacja: Jarocin PRL FESTIWAL

Post autor: KULEK »

A jak to się ma sportowe amory do zwykłych sprężyn??

Idzie coś w dół czy zostaje tak samo względem serii??

Bo mam takie cuś:

Obrazek
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

no w teorii przy sportowych (skróconych) amorach seryjna sprężyna będzie bardzo trudna do zamontowania, bo trzeba ją ścisnąć, aby przykręcić amorek. Ściśnięta będzie źle pracować, lub wogóle z powodu zbyt dużej ilości zwojów. Ogólnie może być kupa a nie jazda.
Awatar użytkownika
Mateklobez
Posty: 3376
Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
Lokalizacja: Łobez / Rees
Pojemność: 1597
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Kontakt:

Post autor: Mateklobez »

Czyli wniosek jeden: albo komplet albo wcale :)
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
ODPOWIEDZ