Moderator: Moderatorzy
clhseba
Posty: 2654 Rejestracja: 22 sie 2009, 22:00
Lokalizacja: Katowice
Pojemność: 2000
Rocznik: 2007
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Post
autor: clhseba » 18 mar 2011, 09:02
Mam pytanko do znawców tematu GLEBY
czy do mk7 sedana są jakieś springi obniżające ? na allegro jak juz coś jest do do HB ewentualnie kombi jak to wygląda z SEDANEM ?
mam zamiar mojego Essiora troszkę obniżyć jakieś -30/40
Yagr
Posty: 14653 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 18 mar 2011, 10:28
clhseba , w sedanie masz takie same springi jak w hbk
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
clhseba
Posty: 2654 Rejestracja: 22 sie 2009, 22:00
Lokalizacja: Katowice
Pojemność: 2000
Rocznik: 2007
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Post
autor: clhseba » 18 mar 2011, 17:00
Yagr pisze: clhseba , w sedanie masz takie same springi jak w hbk
czyli jak bym szukał sprężyn to szukac jak do HB 1,6 benzyna i powinny podejsc ?
oczywiscie mk7
Yagr
Posty: 14653 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 18 mar 2011, 17:08
Tak. Sprawdź tylko jeszcze rocznik.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
clhseba
Posty: 2654 Rejestracja: 22 sie 2009, 22:00
Lokalizacja: Katowice
Pojemność: 2000
Rocznik: 2007
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Post
autor: clhseba » 18 mar 2011, 17:20
ok Dzięki
i pifko
Tigerbart
Post
autor: Tigerbart » 19 mar 2011, 18:00
No to teraz poczujesz różnicę w komforcie (pamiętam, że ci na nim zależało). Będzie twardo, za to bajka w zakrętach.
clhseba
Posty: 2654 Rejestracja: 22 sie 2009, 22:00
Lokalizacja: Katowice
Pojemność: 2000
Rocznik: 2007
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Post
autor: clhseba » 19 mar 2011, 19:16
Tigerbart pisze: No to teraz poczujesz różnicę w komforcie (pamiętam, że ci na nim zależało). Będzie twardo, za to bajka w zakrętach.
Już zapomniałem o komforcie
WYGLĄD i prowadzenie reszta do ...
Tigerbart
Post
autor: Tigerbart » 19 mar 2011, 19:19
Dlatego więc polecam ci rozprórki kielichów.
Mateklobez
Posty: 3376 Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
Lokalizacja: Łobez / Rees
Pojemność: 1597
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Kontakt:
Post
autor: Mateklobez » 19 mar 2011, 21:58
A czy przy niewielkim obniżeniu (-30, -40) konieczna jest wymiana amortyzatorów, czy seryjne ujdą?
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
Tigerbart
Post
autor: Tigerbart » 19 mar 2011, 22:02
Nie jest konieczna. Zalecane są gazowe. Natomiast przy większym obniżeniu zaczynają pracować w zbyt małym zakresie, w dodatku są już ściśnięte i dlatego teżzaleca się skrócone amortyzatory, lub po prostu zawieszenie gwintowane.
Mateklobez
Posty: 3376 Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
Lokalizacja: Łobez / Rees
Pojemność: 1597
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Kontakt:
Post
autor: Mateklobez » 19 mar 2011, 22:40
Pytam ponieważ zauważyłem na allegro komplety 4 sprężyn do kombi za ~330 zł, więc raczej nie dużo, a mój teraz stoi jak przysłowiowa koza, więc pomyślałem póki co o samych sprężynach.
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
Tigerbart
Post
autor: Tigerbart » 19 mar 2011, 23:02
jeśli masz seryjne olejowe to wytłuczesz je dośc szybko.
KULEK
Posty: 455 Rejestracja: 04 paź 2010, 22:05
Lokalizacja: Jarocin PRL FESTIWAL
Post
autor: KULEK » 20 mar 2011, 00:01
A jak to się ma sportowe amory do zwykłych sprężyn??
Idzie coś w dół czy zostaje tak samo względem serii??
Bo mam takie cuś:
Tigerbart
Post
autor: Tigerbart » 20 mar 2011, 00:23
no w teorii przy sportowych (skróconych) amorach seryjna sprężyna będzie bardzo trudna do zamontowania, bo trzeba ją ścisnąć, aby przykręcić amorek. Ściśnięta będzie źle pracować, lub wogóle z powodu zbyt dużej ilości zwojów. Ogólnie może być kupa a nie jazda.
Mateklobez
Posty: 3376 Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
Lokalizacja: Łobez / Rees
Pojemność: 1597
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Kontakt:
Post
autor: Mateklobez » 20 mar 2011, 12:49
Czyli wniosek jeden: albo komplet albo wcale
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015