problem z silnikiem

Moderator: Moderatorzy

eksel7

problem z silnikiem

Post autor: eksel7 »

Czy może ktoś pomóc mi w podpowiedzi -zaznaczonych miejsc za zdięciu .Chciałbym wiedzieć czy w miejscu czerwonych strzałek powinny się znajdować opaski zaciskowe? Podać fachowe nazwy tych elementów.Czy zaznaczone elementy mają duży wpływ na obroty silnika.Na co zwrócić szczególną uwage.poz
Załączniki
KOLORY.JPG
Albercik

Post autor: Albercik »

wg mnie to są przewody płynu chłodzącego. zasadniczo to mają spory wpływ na działanie silnika, bo bez nich by się ugotował na miękko :) ale czy powinny być opaski? jeśli ich tam nie było, to raczej nie powinno być :P Najlepiej, to poszukaj takiego silnika na allegro i tam zobaczysz, czy na innych są, czy nie ma :P

Strzałka brązowa, to po mojemu jest odpowitrznik układu chłodzenia.

fioletowe kółko i zielona strzałka to nie mam pojęcia. pierwsze - nie znam silnika, drugie - nie wiem co pokazuje zielona strzałka ;)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

kolego Albercik, zasada jest prosta - NIE ZNAMY SIE to sie NIE WYPOWIADAMY !

1. escorty nie maja odpowietrznikow w układzie chlodzenia, bo układ chlodzenia odpowietrza sie sam

2. ten brązowy (tzn niebieski, oznaczony brązową strzałką) zaworek to jest od listwy wtryskowej do sprawdzenia cisnienia paliwa na listwie

3. wężyk po lewej ten przy niebieskim zaworze oznaczonym brązową strzałką może byc od podcisnienia do "sterowania" membraną regulatora ciśneinia paliwa i wtedy nei musi być zaciśniety
Ostatnio zmieniony 09 mar 2010, 15:07 przez cidzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

cidzej, dobrze pisze - przy brązowych strzałkach muszą być opaski .
Niebieskie kółko się odkręca i wstawia tam manometr do sprawdzania ciśnienia paliwa na listwie .
Wtyczka zaznaczona niebieskim kółkiem jest przy czujniku temperatury chłodziwa .
Od czego ten czujnik - zapraszam do działu elektrycznego - tam masz temat o wyglądzie czujników - znajdziesz to zdjęcie .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

A ja się tak spytam: czy
Jamszoł pisze:manometr do sprawdzania ciśnienia paliwa na listwie .
różni się czymś od zwykłego do ciśnienia w oponach ?? i czy żeby to zmierzyć potrzebuje tego "specjalnego"/??
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Tak - potrzebujesz takiego , który będzie odporny na działanie oleju , benzyny , rozpuszczalników .
Zwykły do pomiaru ciśnienia w oponach ma zaworek ze zwykłej gumy , która się rozlezie pod wpływem paliwa .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ