problem z silnikiem
Moderator: Moderatorzy
problem z silnikiem
Czy może ktoś pomóc mi w podpowiedzi -zaznaczonych miejsc za zdięciu .Chciałbym wiedzieć czy w miejscu czerwonych strzałek powinny się znajdować opaski zaciskowe? Podać fachowe nazwy tych elementów.Czy zaznaczone elementy mają duży wpływ na obroty silnika.Na co zwrócić szczególną uwage.poz
wg mnie to są przewody płynu chłodzącego. zasadniczo to mają spory wpływ na działanie silnika, bo bez nich by się ugotował na miękko
ale czy powinny być opaski? jeśli ich tam nie było, to raczej nie powinno być
Najlepiej, to poszukaj takiego silnika na allegro i tam zobaczysz, czy na innych są, czy nie ma 
Strzałka brązowa, to po mojemu jest odpowitrznik układu chłodzenia.
fioletowe kółko i zielona strzałka to nie mam pojęcia. pierwsze - nie znam silnika, drugie - nie wiem co pokazuje zielona strzałka



Strzałka brązowa, to po mojemu jest odpowitrznik układu chłodzenia.
fioletowe kółko i zielona strzałka to nie mam pojęcia. pierwsze - nie znam silnika, drugie - nie wiem co pokazuje zielona strzałka

- cidzej
- Posty: 11775
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
kolego Albercik, zasada jest prosta - NIE ZNAMY SIE to sie NIE WYPOWIADAMY !
1. escorty nie maja odpowietrznikow w układzie chlodzenia, bo układ chlodzenia odpowietrza sie sam
2. ten brązowy (tzn niebieski, oznaczony brązową strzałką) zaworek to jest od listwy wtryskowej do sprawdzenia cisnienia paliwa na listwie
3. wężyk po lewej ten przy niebieskim zaworze oznaczonym brązową strzałką może byc od podcisnienia do "sterowania" membraną regulatora ciśneinia paliwa i wtedy nei musi być zaciśniety
1. escorty nie maja odpowietrznikow w układzie chlodzenia, bo układ chlodzenia odpowietrza sie sam
2. ten brązowy (tzn niebieski, oznaczony brązową strzałką) zaworek to jest od listwy wtryskowej do sprawdzenia cisnienia paliwa na listwie
3. wężyk po lewej ten przy niebieskim zaworze oznaczonym brązową strzałką może byc od podcisnienia do "sterowania" membraną regulatora ciśneinia paliwa i wtedy nei musi być zaciśniety
Ostatnio zmieniony 09 mar 2010, 15:07 przez cidzej, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
cidzej, dobrze pisze - przy brązowych strzałkach muszą być opaski .
Niebieskie kółko się odkręca i wstawia tam manometr do sprawdzania ciśnienia paliwa na listwie .
Wtyczka zaznaczona niebieskim kółkiem jest przy czujniku temperatury chłodziwa .
Od czego ten czujnik - zapraszam do działu elektrycznego - tam masz temat o wyglądzie czujników - znajdziesz to zdjęcie .
Niebieskie kółko się odkręca i wstawia tam manometr do sprawdzania ciśnienia paliwa na listwie .
Wtyczka zaznaczona niebieskim kółkiem jest przy czujniku temperatury chłodziwa .
Od czego ten czujnik - zapraszam do działu elektrycznego - tam masz temat o wyglądzie czujników - znajdziesz to zdjęcie .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
A ja się tak spytam: czy
różni się czymś od zwykłego do ciśnienia w oponach ?? i czy żeby to zmierzyć potrzebuje tego "specjalnego"/??Jamszoł pisze:manometr do sprawdzania ciśnienia paliwa na listwie .
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
