Witam moj problem jest nastepujący i nie wiem czy to wina separatora oleju
Mianowicie na benzynie jest taki obiaw dodaje gazu i gdy popuszczam noge z gazu z wyzszych obrotów, wskazówka na chwile zatrzymuje sie na 2000 obr po czym spada na dół nie wiem dlaczego a druga sprawa jak mam przełączone na LPG to strasznie rzuca mi budą regulacja była niby robiona
proszę o pomoc
Problem z obrotami
Moderator: Moderatorzy
snicky25, a co rozumiesz przez rzucanie budą? Z Twojego postu wynika, że jak przełączasz się na podtlenek LPG, to jeżdzisz po dziurawych drogach, albo utwardza Ci się zawieszenie 
Napisz coś konkretniej. I co żeś wymyślił z tym całym separatorem oleju?
Wogóle, to jaki silnik, rok itp??
Wogóle, to sprawdź tutaj: http://siec.no-ip.com/forum/search.php

Napisz coś konkretniej. I co żeś wymyślił z tym całym separatorem oleju?
Wogóle, to jaki silnik, rok itp??
Wogóle, to sprawdź tutaj: http://siec.no-ip.com/forum/search.php
Wskazówka od dodawania gazu? A gdzie to i jak to wygląda? Co to jest "buda regulacja"?
Separator oleju? A od czego ma on separować?
Nie Albercik, jemu chyba po przełączeniu na LPG napełnia się separator oleju i strąca wskazówkę od obrotów w dół, a on jeszcze tego gazu popuszcza nogą. I pewnie my tez nie wiemy dlaczego...
Separator oleju? A od czego ma on separować?
Nie Albercik, jemu chyba po przełączeniu na LPG napełnia się separator oleju i strąca wskazówkę od obrotów w dół, a on jeszcze tego gazu popuszcza nogą. I pewnie my tez nie wiemy dlaczego...
- Yagr
- Posty: 14627
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
snicky25,
co do drgań (zakładam że na Pb nie ma problemu)
1. lpg jest bardzo wrażliwe na stan układu zapłonowego, gdy na pb jeszcze wszystko ładnie chodzi to na lpg ujawniaja sie defekty w rodzaju padającego kabla zapłonowego, świecy itp.
2. drugi potencjalny sprawca to kiepska regulacja
co do wieszania się obrotów albo czujnik położenia przepustnicy (sam czujnik, kabelki) lub ten legendarny regulator obrotów biegu jałowego alias zawór bocznikowy vel. "krokowiec" - a o tym tematów było bez liku
ps. oczywiście chodziło ci o obrotomierz a nie "obrotościomierz"?
co do drgań (zakładam że na Pb nie ma problemu)
1. lpg jest bardzo wrażliwe na stan układu zapłonowego, gdy na pb jeszcze wszystko ładnie chodzi to na lpg ujawniaja sie defekty w rodzaju padającego kabla zapłonowego, świecy itp.
2. drugi potencjalny sprawca to kiepska regulacja
co do wieszania się obrotów albo czujnik położenia przepustnicy (sam czujnik, kabelki) lub ten legendarny regulator obrotów biegu jałowego alias zawór bocznikowy vel. "krokowiec" - a o tym tematów było bez liku

ps. oczywiście chodziło ci o obrotomierz a nie "obrotościomierz"?

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"