Problem z obrotami

Moderator: Moderatorzy

snicky25

Problem z obrotami

Post autor: snicky25 »

Witam moj problem jest nastepujący i nie wiem czy to wina separatora oleju
Mianowicie na benzynie jest taki obiaw dodaje gazu i gdy popuszczam noge z gazu z wyzszych obrotów, wskazówka na chwile zatrzymuje sie na 2000 obr po czym spada na dół nie wiem dlaczego a druga sprawa jak mam przełączone na LPG to strasznie rzuca mi budą regulacja była niby robiona
proszę o pomoc
Albercik

Post autor: Albercik »

snicky25, a co rozumiesz przez rzucanie budą? Z Twojego postu wynika, że jak przełączasz się na podtlenek LPG, to jeżdzisz po dziurawych drogach, albo utwardza Ci się zawieszenie :P

Napisz coś konkretniej. I co żeś wymyślił z tym całym separatorem oleju?

Wogóle, to jaki silnik, rok itp??

Wogóle, to sprawdź tutaj: http://siec.no-ip.com/forum/search.php
Blazey

Post autor: Blazey »

Wskazówka od dodawania gazu? A gdzie to i jak to wygląda? Co to jest "buda regulacja"?
Separator oleju? A od czego ma on separować?
Nie Albercik, jemu chyba po przełączeniu na LPG napełnia się separator oleju i strąca wskazówkę od obrotów w dół, a on jeszcze tego gazu popuszcza nogą. I pewnie my tez nie wiemy dlaczego...
snicky25

Post autor: snicky25 »

wiec tak po pierwsze samo to ze wskazówka na obrotościomierzu zatrzymuje sie na 2000 obr a po chwili dopiero spada dlaczego?

a po drugie drgania całej karoserji sa gdy jezdze na lpg silnik 1.4 MK7 auto
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14627
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

snicky25,
co do drgań (zakładam że na Pb nie ma problemu)
1. lpg jest bardzo wrażliwe na stan układu zapłonowego, gdy na pb jeszcze wszystko ładnie chodzi to na lpg ujawniaja sie defekty w rodzaju padającego kabla zapłonowego, świecy itp.
2. drugi potencjalny sprawca to kiepska regulacja

co do wieszania się obrotów albo czujnik położenia przepustnicy (sam czujnik, kabelki) lub ten legendarny regulator obrotów biegu jałowego alias zawór bocznikowy vel. "krokowiec" - a o tym tematów było bez liku ;)

ps. oczywiście chodziło ci o obrotomierz a nie "obrotościomierz"? :D
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Mucka13
Posty: 163
Rejestracja: 15 cze 2009, 19:57
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Mucka13 »

wyreguluj jeszcze raz i niech Ci sprawdzą cały układ Lpg, buda sie trzesie bo silnik wpada w wibracje z powodu złego spalania mieszanki.
ODPOWIEDZ