Muli na benzynie

Moderator: Moderatorzy

Michas

Muli na benzynie

Post autor: Michas »

Witam jestem tu nowy. Mam escorta 1.4i wtrysk wielopunktowy, B+G. Problem polega na tym że na zimnym silniku jak chce go zapalić na benzynie to załapie za każdym razem, osiągnie 2 tyś obrotów potem obroty spadają, zaczyna przerywać i kopcić na biało niebiesko ;/, po dodaniu gazu słychać strzały raczej w tłumik. Dodając gaz nieraz uda sie osiągnąć wyższe obroty a nieraz zgaśnie. Po przekroczeniu ok 3,5 tyś obr już w miarę płynnie silnik nabiera obroty.Problem częściowo zanika na ciepłym silniku a na gazie całkowicie nie występuje. Dodam że wymieniłem filtr paliwa, przewody i świecie więc w czym leży problem ??
kvazi555

Post autor: kvazi555 »

ja bym przyczyny w pompie szukał
Awatar użytkownika
novy
Posty: 1766
Rejestracja: 15 lut 2009, 15:40
Lokalizacja: Chorzów

Re: Muli na benzynie

Post autor: novy »

Michas pisze:na zimnym silniku jak chce go zapalić na benzynie to załapie za każdym razem, osiągnie 2 tyś obrotów potem obroty spadają, zaczyna przerywać...Dodając gaz nieraz uda sie osiągnąć wyższe obroty a nieraz zgaśnie. Po przekroczeniu ok 3,5 tyś obr już w miarę płynnie silnik nabiera obroty w czym leży problem ??
Może być problem z -> "krokowcem" <- :???:
Mała zielona strzała na podtlenku
Michas

Post autor: Michas »

Krokowy niema tu raczej nic wspólnego z tym że przerywa na benzynie bo wtedy to i na gazie by tak było a swoją droga to nie są objawy wadliwego krokowca. Co do pompy to również podejrzewam że ona może być przyczyną ale swoją droga przerywał by też na ciepłym silniku a dziś przejechałem ok 10 km na ciepłym silniku na benzynie i szedł elegancko jedynie na 1 i 2 przy dynamicznym przyspieszaniu zamulał nieco ;/ może wtryski ?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jaką mzsz instalację gazową ?
Czy gazownik podłączył gaz tak , że impulsy cały czas dochodzą do wtryskiwaczy , czy są odłączane ?
sprawdź na wtyczkach przy wtryskiwaczach , czy masz czysto
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Michas

Post autor: Michas »

Instalacja II gen. Zaraz sprawdzę czy dochodzą impulsy. Koło wtrysków sucho. Mam pytanie czy w escorcie est jako taka pompa paliwa która wtryskuje paliwo poprzez wtryskiwacze czy jest tylko ta w baku ?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

ta w baku - możesz mieć problem z regulatorem ciśnienia paliwa
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Michas

Post autor: Michas »

Po przełączeniu na gaz na wtryskiwaczach niema impulsu. Pompka paliwa sprawdziłem i pompuje dobrze. Gdzie się znajduje ten regulator ciśnienia ?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Na listwie przy wtryskach
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Michas

Post autor: Michas »

Jest możliwość samemu zwiększenia ciśnienia ? Czy wchodzi w gry tylko wymiana bądź warsztat ?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Cytat z WKŁ - Regulator ciśnienia paliwa

Zastosowano regulator przeponowy umieszczony na końcu kolektora wtryskiwaczy paliwa. Marka: Weber. Ciśnienie regulowane:

- bez podciśnienia (przy wyłączonym silniku): 300±10kPa;

- przy podciśnieniu 6,66 kPa (przy pracującym silniku): 250+10 kPa.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Michas

Post autor: Michas »

Nie wiele mi mówi to co mi napisałeś :D w jaki sposób dokonać tej regulacji ? jest tam jakaś śrubka ?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Michas pisze:jest tam jakaś śrubka ?
zwykle imbus, często pod deklem z aluminium który trzeba rozwiercić, regulacja zalecana tylko pod kontrolą ciśnieniomierza ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Michas

Post autor: Michas »

Hmm spróbuje jutro dokonać tej regulacji na zapalonym silniku na benzynie i będe zwiększał dawkę aż zobacze poprawę jeśli to on będzie przyczyną xD


Edit:
Dziś sie przyjrzałem temu regulatorowi i powiem tyle że nie wiem w którym miejscu należy to rozwiercić aby dokonac regulacji ;/ jakaś podpowiedź ? a najlepiej fotka ^^
Michas

Post autor: Michas »

Odświeżam
ODPOWIEDZ