Muli na benzynie
Moderator: Moderatorzy
Muli na benzynie
Witam jestem tu nowy. Mam escorta 1.4i wtrysk wielopunktowy, B+G. Problem polega na tym że na zimnym silniku jak chce go zapalić na benzynie to załapie za każdym razem, osiągnie 2 tyś obrotów potem obroty spadają, zaczyna przerywać i kopcić na biało niebiesko ;/, po dodaniu gazu słychać strzały raczej w tłumik. Dodając gaz nieraz uda sie osiągnąć wyższe obroty a nieraz zgaśnie. Po przekroczeniu ok 3,5 tyś obr już w miarę płynnie silnik nabiera obroty.Problem częściowo zanika na ciepłym silniku a na gazie całkowicie nie występuje. Dodam że wymieniłem filtr paliwa, przewody i świecie więc w czym leży problem ??
Re: Muli na benzynie
Może być problem zMichas pisze:na zimnym silniku jak chce go zapalić na benzynie to załapie za każdym razem, osiągnie 2 tyś obrotów potem obroty spadają, zaczyna przerywać...Dodając gaz nieraz uda sie osiągnąć wyższe obroty a nieraz zgaśnie. Po przekroczeniu ok 3,5 tyś obr już w miarę płynnie silnik nabiera obroty w czym leży problem ??



Mała zielona strzała na podtlenku
Krokowy niema tu raczej nic wspólnego z tym że przerywa na benzynie bo wtedy to i na gazie by tak było a swoją droga to nie są objawy wadliwego krokowca. Co do pompy to również podejrzewam że ona może być przyczyną ale swoją droga przerywał by też na ciepłym silniku a dziś przejechałem ok 10 km na ciepłym silniku na benzynie i szedł elegancko jedynie na 1 i 2 przy dynamicznym przyspieszaniu zamulał nieco ;/ może wtryski ?
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Cytat z WKŁ - Regulator ciśnienia paliwa
Zastosowano regulator przeponowy umieszczony na końcu kolektora wtryskiwaczy paliwa. Marka: Weber. Ciśnienie regulowane:
- bez podciśnienia (przy wyłączonym silniku): 300±10kPa;
- przy podciśnieniu 6,66 kPa (przy pracującym silniku): 250+10 kPa.
Zastosowano regulator przeponowy umieszczony na końcu kolektora wtryskiwaczy paliwa. Marka: Weber. Ciśnienie regulowane:
- bez podciśnienia (przy wyłączonym silniku): 300±10kPa;
- przy podciśnieniu 6,66 kPa (przy pracującym silniku): 250+10 kPa.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14628
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
zwykle imbus, często pod deklem z aluminium który trzeba rozwiercić, regulacja zalecana tylko pod kontrolą ciśnieniomierzaMichas pisze:jest tam jakaś śrubka ?

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Hmm spróbuje jutro dokonać tej regulacji na zapalonym silniku na benzynie i będe zwiększał dawkę aż zobacze poprawę jeśli to on będzie przyczyną xD
Edit:
Dziś sie przyjrzałem temu regulatorowi i powiem tyle że nie wiem w którym miejscu należy to rozwiercić aby dokonac regulacji ;/ jakaś podpowiedź ? a najlepiej fotka ^^
Edit:
Dziś sie przyjrzałem temu regulatorowi i powiem tyle że nie wiem w którym miejscu należy to rozwiercić aby dokonac regulacji ;/ jakaś podpowiedź ? a najlepiej fotka ^^