Smierdzi i saczy sie z przewodow paliwowych

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Smierdzi i saczy sie z przewodow paliwowych

Post autor: WieSiu »

w zalacznikach dodalem fotki pokazujace w ktorym miejscu smierdzi paliwem, jak widac jest tam tez delikatnie mokro, czy te laczowki (sa tez takie w dieslu escorcie) da sie jakos naprawic (nowe oringi np? ), bo chyba z nich sie sączy.A moze macie jakies inne rady na to, bo jak widac zaraz obok jest cewka zaplonowa i boje sie ze kiedys mi tam strzeli i bedzie pozar. Jak nimi poruszam to na jakis czas nie smierdzi mocno, ale nadchodzi dzien jak np dzis ze smierdzi na 2 metry od auta i w kabinie.
Załączniki
25012009750.jpg
fajnie ta blyskawica wyglada kolo tych przewodow.
fajnie ta blyskawica wyglada kolo tych przewodow.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

te łączówki wyciagniesz na szrocie np. z pomp paliwa od 1.4 :P

a tak swoja droga to laczowki są dla wygody, ale rownie dobrze powinno sie dac je zastąpić poprzez wcisniecie golego (bez tej lączówki) wężyka na to (nie pamietam jak sie nazywa) wystające i zacisniecie całości cybantem :D

poza tym z praktyki wiem iz jak sie soczy to trzeba ja po prostu zsunac i porzadnie, jeszcze raz porządnie zalozyc. poruszanie nia niewiele daje
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

te złączki to w ogóle porażka potrafią rozsypać się przy zdejmowaniu przewodu, miałem z nimi problem przy renowacji rs jak wyciągałem bak, ja zastąpiłem je przewodami paliwowymi gumowymi i metalowymi opaskami zaciskowymi i Tobie też tak radzę
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
yezozwierz

Post autor: yezozwierz »

złączki są nie potrzebne te z przyciskami. o jest przewód samozaciskowy. w środku jest tylko pierścień który odsuwa ta biała / czerwona złączka i wtedy przewód zchodzi. ja mam założone przy pompie bez tych pierdułek i się trzyma należycie. ściągnij je i załóż spowrotem dobrze!
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12915
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

a jak nie będzie trzymać to wywal to dziadostwo i załóż normalne cybanciki jak ja mam.
w dieslach to tylko same problemy z tym są.
Załączniki
jakość kiepska zdjęcia ale chodzi o cybant
jakość kiepska zdjęcia ale chodzi o cybant
Zdjęcie064.jpg (477.11 KiB) Przejrzano 2428 razy
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

w takim razie najpierw je sproboje zreanimowac wyciagajac i ponownie wkladajac. tylko ta pogoda mnie denerwuje i bardzo mi sie nie chce. Jak sie okaze ze dalej cieknie to wywale je i dam cos innego tak jak mowicie.

Mam tez pytanie, jako ze nie mam jak zajrzec teraz do auta, to powiedzcie mi czy jest tam jakis oring ktory wystarczyloby wymienic zeby nie cieklo ? Bo tak w sumie najszybciej mozna by to naprawic. Czy jest to juz nierozbieralna zlaczka i trzeba nowa cala zakladac zeby bylo ok ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

rozbielana to chyba jest ale mi przy próbie rozłożenia zwyczajnie się połamały i poleciały do kosza
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Nie ma tam oringów.Tam jest stożek , który trzyma a jak przyciśniesz to się zwalnia.
Rozłącz końcuweczki , przeczyść porządnie metalowe końcówki , bi Ci przyrdzewiały i po tej rdzy paliwo się wyciska , następnie ze dwa razy złącz , i rozłącz - będzie OK.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ