Smierdzi i saczy sie z przewodow paliwowych
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Smierdzi i saczy sie z przewodow paliwowych
w zalacznikach dodalem fotki pokazujace w ktorym miejscu smierdzi paliwem, jak widac jest tam tez delikatnie mokro, czy te laczowki (sa tez takie w dieslu escorcie) da sie jakos naprawic (nowe oringi np? ), bo chyba z nich sie sączy.A moze macie jakies inne rady na to, bo jak widac zaraz obok jest cewka zaplonowa i boje sie ze kiedys mi tam strzeli i bedzie pozar. Jak nimi poruszam to na jakis czas nie smierdzi mocno, ale nadchodzi dzien jak np dzis ze smierdzi na 2 metry od auta i w kabinie.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
te łączówki wyciagniesz na szrocie np. z pomp paliwa od 1.4 
a tak swoja droga to laczowki są dla wygody, ale rownie dobrze powinno sie dac je zastąpić poprzez wcisniecie golego (bez tej lączówki) wężyka na to (nie pamietam jak sie nazywa) wystające i zacisniecie całości cybantem
poza tym z praktyki wiem iz jak sie soczy to trzeba ja po prostu zsunac i porzadnie, jeszcze raz porządnie zalozyc. poruszanie nia niewiele daje

a tak swoja droga to laczowki są dla wygody, ale rownie dobrze powinno sie dac je zastąpić poprzez wcisniecie golego (bez tej lączówki) wężyka na to (nie pamietam jak sie nazywa) wystające i zacisniecie całości cybantem

poza tym z praktyki wiem iz jak sie soczy to trzeba ja po prostu zsunac i porzadnie, jeszcze raz porządnie zalozyc. poruszanie nia niewiele daje
te złączki to w ogóle porażka potrafią rozsypać się przy zdejmowaniu przewodu, miałem z nimi problem przy renowacji rs jak wyciągałem bak, ja zastąpiłem je przewodami paliwowymi gumowymi i metalowymi opaskami zaciskowymi i Tobie też tak radzę
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
- kupiec
- Posty: 12915
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
a jak nie będzie trzymać to wywal to dziadostwo i załóż normalne cybanciki jak ja mam.
w dieslach to tylko same problemy z tym są.
w dieslach to tylko same problemy z tym są.
- Załączniki
-
- jakość kiepska zdjęcia ale chodzi o cybant
- Zdjęcie064.jpg (477.11 KiB) Przejrzano 2429 razy
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
w takim razie najpierw je sproboje zreanimowac wyciagajac i ponownie wkladajac. tylko ta pogoda mnie denerwuje i bardzo mi sie nie chce. Jak sie okaze ze dalej cieknie to wywale je i dam cos innego tak jak mowicie.
Mam tez pytanie, jako ze nie mam jak zajrzec teraz do auta, to powiedzcie mi czy jest tam jakis oring ktory wystarczyloby wymienic zeby nie cieklo ? Bo tak w sumie najszybciej mozna by to naprawic. Czy jest to juz nierozbieralna zlaczka i trzeba nowa cala zakladac zeby bylo ok ?
Mam tez pytanie, jako ze nie mam jak zajrzec teraz do auta, to powiedzcie mi czy jest tam jakis oring ktory wystarczyloby wymienic zeby nie cieklo ? Bo tak w sumie najszybciej mozna by to naprawic. Czy jest to juz nierozbieralna zlaczka i trzeba nowa cala zakladac zeby bylo ok ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Nie ma tam oringów.Tam jest stożek , który trzyma a jak przyciśniesz to się zwalnia.
Rozłącz końcuweczki , przeczyść porządnie metalowe końcówki , bi Ci przyrdzewiały i po tej rdzy paliwo się wyciska , następnie ze dwa razy złącz , i rozłącz - będzie OK.
Rozłącz końcuweczki , przeczyść porządnie metalowe końcówki , bi Ci przyrdzewiały i po tej rdzy paliwo się wyciska , następnie ze dwa razy złącz , i rozłącz - będzie OK.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]