Potwierdzam i zaprzeczam

Wrzuciłeś cytat z WKŁ - potwierdzam to - przy silnikach 1,4 oraz 1,6 szesnasto-zaworowych pompa cieczy napędzana jest przez pasek wieloklinowy - a pompa cieczy przy 1,4 oraz 1,6 ośmiozaworowych , napędzana jest przez pasek zębaty.
Rob, jak byś pojechał dalej z czytaniem WKŁ to byś znalazł opis w dziale o szesnastozaworowych - oto on :
WYMONTOWANIE l ZAMONTOWANIE POMPY CIECZY CHŁODZˇCEJ
Wymontowanie
Odłączyć od akumulatora przewód masy. Wymontować zbiornik oleju wspomagania kładu kierowniczego.
Zdjąć pasek wieloklinowy napędu osprzętu. Opróżnić układ chłodzenia (patrz dalszy opis). Wymontować pasek zębaty napędu rozrządu (patrz opis w p. 2.2.2).
Odłączyć przewód elastyczny od pompy cieczy chłodzącej.
Odkręcić cztery śruby mocowania pompy cieczy chłodzącej do kadłuba silnika i wyjąć pompę cieczy chłodzącej.
Zamontowanie
Oczyścić z resztek uszczelki powierzchnie przylegania w kadłubie silnika i obudowie pompy cieczy chłodzącej. Do czyszczenia nie wolno stosować skrobaków i materiałów ściernych; należy używać odpowiednich środków chemicznych (np. „Magnus Magstrip" lub „Decaploc 88") i po odczekaniu około 10 minut usunąć pozostałości drewnianą łopatką (konieczne założenie ochronnych okularów i rękawiczek).
Nową uszczelkę pokryć specjalną pastą uszczelniającą i założyć na kadłub silnika.
Założyć pompę cieczy chłodzącej i dokręcić momentem 16 do 20 N-m śruby mocowania obudowy pompy do kadłuba silnika.
Zamontować pasek zębaty napędu rozrządu (patrz opis w p. 2.2.2).
Podłączyć do pompy elastyczny przewód układu chłodzenia.
Założyć pasek wieloklinowy napędu osprzętu.
Zamontować zbiornik oleju wspomagania układu kierowniczego.
Podłączyć do akumulatora przewód masy.
Napełnić i odpowietrzyć układ chłodzenia (patrz dalszy opis).
Sprawdzić szczelność wszystkich połączeń układu chłodzenia.
Tak , że kupuj i jeden i drugi pasek oraz rolki i napinacz.
Teraz to już chyba wszystko co chciałeś sie dowiedzieć -
