Sprężyny tył - do właścicieli rs'ów

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4641
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Sprężyny tył - do właścicieli rs'ów

Post autor: nonam »

Mam pewne wątpliwości co do tylnych sprężyn zawieszenia w moim pocisku. Otóż po podniesieniu auta na podnośniku/lewarku, tak, że tył oderwie mi się od ziemi sprężyny są luźne i swobodnie wychodzą z gniazd i latają sobie góra/dół. Moje pytanie czy tak powinno być ? Wydaje mi się że sprężyna nie powinna wylatywać, możecie podpowiedzieć jaką długość mają fabryczne spręzynki ? Bo nie wiem czy to ruszać, czy poprzedni właściciel coś nakombinował i w tej kwestii :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Albo masz sportowe sprężyny, albo jakiś Ynteligentny inaczej obciął im jeden, albo dwa zwoje. Chyba, że w wersji xr3i/RS są fabrycznie krótsze amorki (chyba troszkę są), a ktoś jak je zmieniał, to założył standardowe, bo tańsze były.
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

ja mam na tyle spręzyny od Rs'a i wiem że są krótsze od normalnych
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

lordpablo pisze:ja mam na tyle spręzyny od Rs'a i wiem że są krótsze od normalnych

Paweł ty masz eibacha czyli obniżające i dlatego u Ciebie tak się dzieje
ja rozbierałem cały zawias w rs i wiem, że seryjne sprężyny w rs nie powinny się zachowywać tak jak pisze nonam, , wiec tak jak pisze deathrider_85, albo są jakieś obniżające albo ktoś skrócił
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4641
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

Tak pomyślałem że może ktoś założył amona tyle od np. 1.6 (o ile są dłuższe w ogóle) a sprężyna została ta co była i może dlatego tak się zachowuje, w każdym razie trzeba będzie to zrobić, bo mi dupa siedzi niżej niż przód i beznadziejnie to wygląda :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

trzeba obniżyć przód :mrgreen:
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
emceha

Post autor: emceha »

nonam pisze:Tak pomyślałem że może ktoś założył amona tyle od np. 1.6 (o ile są dłuższe w ogóle) a sprężyna została
Nie ma opcji żeby RS miał krótsze tłoczysko amorka. Ma takie samo moim zdaniem. Ja stawiam na obcięte springi z tyłu ;)
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

ZAWIESZENIE W RS NIE JEST NIŻSZE NIŻ W ZWYKŁYM ESCORCIE, jest tylko twardsze
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
emceha

Post autor: emceha »

orioninblue pisze:ZAWIESZENIE W RS NIE JEST NIŻSZE NIŻ W ZWYKŁYM ESCORCIE, jest tylko twardsze
Podziękował za wsparcie ;)
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

a proszę Cię bardzo :smile:
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Sprężyny nie są cięte - są w całości.
Możliwe , że ktoś rzeczywiście dobrał jakieś inne amory.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4641
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

Mniejsza co tam jest namotane, trzeba będzie albo wymienić na serie, albo obniżyć całość :)
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Jeśli chcesz, to mam prawie nówki sportowe żółte springi, których nie założyłem :).
Jeździły z Bilsteinami B6 w RS'ie (przez bardzo krótki okres), a ja zamontowałem sobie same amorki, bo auta nie chciałem obniżać.
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

deathrider_85, masz na myśli przód czy tył i za ile i foto poproszę
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4641
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

orioninblue, to dla mnie ma te springi :P Hehe :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
ODPOWIEDZ