Autoalarm problem

Moderator: Moderatorzy

malutki109

Autoalarm problem

Post autor: malutki109 »

Witam mam problem z autoalarmem a mianowicie z jego centralka chodzi o to ze po uzbrojeniu alarmu centralka zamyka wszystkie drzwi a po rozbrojeniu nie chce ich otworzyc silowniki mam podłaczone za pomaca 2 przekaznikow. Alarm jaki mam zamontowany to EUROSEC zalanczam schemat tego autoalarmu moze mi ktos poradzi jak to wszystko zgrac zeby chodzilo

[ Komentarz dodany przez: leszek: Sro 02 Kwi, 2008 ]
Temat wstawiłeś w złym dziale.przeniosłem.
Uważaj na przyszłość gdzie piszesz. !!!
Załączniki
Eurosec.pdf
(270.79 KiB) Pobrany 199 razy
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

masz otwieranie podłączone w niewłaściwy przewód , sprawdz przekażnik, kontrolką sprawdz czy alarm podaje mase na otwieranie
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
malutki109

Post autor: malutki109 »

co do tego podlaczenia to moze jest tak jak mówisz ale alarm podaje mase na ten przekaznik bo patrzalem za pomoca miernika a jesli zmienilem kable z otwierania na zamykanie to sie drzwi zamykaly a nie chcialy sie otworzyc
malutki109

Post autor: malutki109 »

Dodaje zdjecia przekaznikow moze ktos wie jak podpiac moze ktos ma jakis schemacik chetnie skorzystam
Załączniki
zdjecia 005.jpg
zdjecia 005.jpg (91.35 KiB) Przejrzano 4089 razy
zdjecia 006.jpg
zdjecia 006.jpg (104.41 KiB) Przejrzano 4088 razy
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

do przekaźników podłączasz tylko masę i sygnał z centralki i kabel do wpięcia w instalacje centralnego zamka
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
malutki109

Post autor: malutki109 »

mozesz to bardziej rozpisac ja mam silowniki sterowane 2 przewodami który kabel do czego podpiac
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

siłowniki oryginalne są na 4 przewody 2 sterująca i 2 zasilające

jeśli chodzi o same przekaźniki to tak :
30 - tu masę podłączasz
87 - wyjście na sterowanie zamkiem
85 lub 86 (nie pamiętam pod które) podłączasz sygnał z alarmu

i tak robisz na zamkniecie i na otwarcie
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
malutki109

Post autor: malutki109 »

wlasnie w tym caly problem ze ja mam silowniki sterowane 2 przewodami zielony i niebieski i raczej to nie sa orginalne silowniki tylko uniwersalne
jaras231

Post autor: jaras231 »

a pogaje mase na oba przewody tzn na otwieranie i zamykanie
bo z tego co piszesz wynika ze przekazniki beda dobre a centrala nie wysyla masy na przewod zamykania ;/
malutki109

Post autor: malutki109 »

Właśnie ze podaje bo mierzyłem miernikiem i jest impuls masy na tych dwóch kablach.
a zauwarzylem cos jeszcze ze jak recznie zwieralem te przekazniki to dzwi sie zamykaly i otwieraly tylko z pilota sie otworzyc nie dalo
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2008, 01:16 przez malutki109, łącznie zmieniany 1 raz.
malutki109

Post autor: malutki109 »

sprubuje podpiac wedlug twojej rozpiski te przekazniki
bo ja podpinalem wedluk tego co bylo w schemacie do tego autoalarmu
a tam jest tak
85- impuls zamykania
87a-masa
86- +12
87- +12
30- silowniki
2 przekazniki trzeba bylo podpiac tak samo z tym ze na 2 przekazniku na wejsciu 85 -impuls otwierania
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

w escortach oryginalne centralne maja sterowanie + od centralnego zamka na 2 kabelkach, jesli Twoj alarm ma sterowanie - (masa) to musisz zastosowac przekazniki zgodnie z rozpiska Sima, jesli Twoj alarm ma sterowanie + to walisz od razu pod te 2 kable bez zadnych przekaznikow. A jesli masz nieoryginalny centralny,to powinienes miec jeszcze takie urzadzonko ktore steruje centralnym zamkiem i dopiero do niego wpinasz sobie bez zadnych przekaznikow sterownik centralnego zamka (lub alarm jak masz alarm)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
malutki109

Post autor: malutki109 »

To jednym rozsadnym rozwiazaniem bedzie dokupienie sterownika centralnego zamka st 1000 i przez niego podpiac autoalarm i silowniki
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

malutki109 pisze:dokupienie sterownika centralnego zamka st 1000
nie wiem dokladnie jakie wyjscia i wejscia ten sterownik ma,ale zeby to na 100% dzialalo na takich najzwyklejszych silownikach centralnego zamka to musi ta centralka miec wejscie na podstawie ktorego wie,ze ktorys z silownikow typu master zostal zamkniety lub otwarty (to samo wejscie wykorzystuje sie do sterowania pilotem). Musi miec wyjscie ktorym podaje +12V w jedna strone i -12V w druga strone zeby silowniki potrafily sie ruszyc (napiecie mierzone na 2 kablach)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
malutki109

Post autor: malutki109 »

zaraz ide dokupic ten sterownik i napisze czy dziala jak to podlacze dzieki za jakies wyjasnienia
ODPOWIEDZ