Autoalarm problem
Moderator: Moderatorzy
Autoalarm problem
Witam mam problem z autoalarmem a mianowicie z jego centralka chodzi o to ze po uzbrojeniu alarmu centralka zamyka wszystkie drzwi a po rozbrojeniu nie chce ich otworzyc silowniki mam podłaczone za pomaca 2 przekaznikow. Alarm jaki mam zamontowany to EUROSEC zalanczam schemat tego autoalarmu moze mi ktos poradzi jak to wszystko zgrac zeby chodzilo
[ Komentarz dodany przez: leszek: Sro 02 Kwi, 2008 ]
Temat wstawiłeś w złym dziale.przeniosłem.
Uważaj na przyszłość gdzie piszesz. !!!
[ Komentarz dodany przez: leszek: Sro 02 Kwi, 2008 ]
Temat wstawiłeś w złym dziale.przeniosłem.
Uważaj na przyszłość gdzie piszesz. !!!
- Załączniki
-
- Eurosec.pdf
- (270.79 KiB) Pobrany 199 razy
masz otwieranie podłączone w niewłaściwy przewód , sprawdz przekażnik, kontrolką sprawdz czy alarm podaje mase na otwieranie
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
do przekaźników podłączasz tylko masę i sygnał z centralki i kabel do wpięcia w instalacje centralnego zamka
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
siłowniki oryginalne są na 4 przewody 2 sterująca i 2 zasilające
jeśli chodzi o same przekaźniki to tak :
30 - tu masę podłączasz
87 - wyjście na sterowanie zamkiem
85 lub 86 (nie pamiętam pod które) podłączasz sygnał z alarmu
i tak robisz na zamkniecie i na otwarcie
jeśli chodzi o same przekaźniki to tak :
30 - tu masę podłączasz
87 - wyjście na sterowanie zamkiem
85 lub 86 (nie pamiętam pod które) podłączasz sygnał z alarmu
i tak robisz na zamkniecie i na otwarcie
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Właśnie ze podaje bo mierzyłem miernikiem i jest impuls masy na tych dwóch kablach.
a zauwarzylem cos jeszcze ze jak recznie zwieralem te przekazniki to dzwi sie zamykaly i otwieraly tylko z pilota sie otworzyc nie dalo
a zauwarzylem cos jeszcze ze jak recznie zwieralem te przekazniki to dzwi sie zamykaly i otwieraly tylko z pilota sie otworzyc nie dalo
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2008, 01:16 przez malutki109, łącznie zmieniany 1 raz.
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
w escortach oryginalne centralne maja sterowanie + od centralnego zamka na 2 kabelkach, jesli Twoj alarm ma sterowanie - (masa) to musisz zastosowac przekazniki zgodnie z rozpiska Sima, jesli Twoj alarm ma sterowanie + to walisz od razu pod te 2 kable bez zadnych przekaznikow. A jesli masz nieoryginalny centralny,to powinienes miec jeszcze takie urzadzonko ktore steruje centralnym zamkiem i dopiero do niego wpinasz sobie bez zadnych przekaznikow sterownik centralnego zamka (lub alarm jak masz alarm)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
nie wiem dokladnie jakie wyjscia i wejscia ten sterownik ma,ale zeby to na 100% dzialalo na takich najzwyklejszych silownikach centralnego zamka to musi ta centralka miec wejscie na podstawie ktorego wie,ze ktorys z silownikow typu master zostal zamkniety lub otwarty (to samo wejscie wykorzystuje sie do sterowania pilotem). Musi miec wyjscie ktorym podaje +12V w jedna strone i -12V w druga strone zeby silowniki potrafily sie ruszyc (napiecie mierzone na 2 kablach)malutki109 pisze:dokupienie sterownika centralnego zamka st 1000
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982