Kontrolka ładowania

Moderator: Moderatorzy

Szajba

Kontrolka ładowania

Post autor: Szajba »

Witam wszystkich,mam taki problem,tli mi sie tak delikatnie kontrolka ładowania tak samo na odpalonym silniku jak i tylko na samym przekreconym zaplonie,myslalem ze to alternator wiec wymienilem na nowke ale dalej sie tli a ladowanie jest wzorowe,masy wygladaja na ok,co to moze byc?jezdzic z tym czy lepiej to zrobic?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14625
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

zawsze lepiej zrobić ;) posprawdzaj sobie miernikiem jakie napięcie ładowania dociera do aku
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Szajba

Post autor: Szajba »

sprawdzalem jest 14
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14625
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

czyli w granicach tolerancji... problem może tkwić w zestawu wskaźników
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Szajba

Post autor: Szajba »

mozliwe bo ostatnio był holowany 200 kilometrów w nocy po przygodzie z sarna,zapłon byl ciagle przekrecony i konrtolki ciagle sie swiecily,moze cos tam sie przegrzalo
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

może coś mieć ze ścieżką w wskażnikach jakieś przebicie
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Yagr i Ariel mogą mieć rację. Ja też jestem tego zdania.
Napewno dostaje kontrolka "lewą" masę - albo na druku - albo na przejściu przewodu od alternatora do kontrolki (przejście przez otwór w blasze miedzy komorą silnika a kabiną)
Jeśli była przygoda z sarną to ja bym szukał na przejściu z komory silnikowej do kabiny.
Mogła się gdzieś przemieścić lekko blacha i rozizolowała przewód - możliwe , że nie tylko ten.
Lepiej sprawdź całą wiązkę.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Szajba

Post autor: Szajba »

ok jutro sprubuje to znalesc,a gdyby mi sie nieudalo to moge sie wypuscic w trase z ta kontrolka jakies 1500 km?bo lublin we wtorek mnie czeka ;)
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14625
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

jeśli na mierniku wyszło ci dobra ładowanie to raczej możesz jechać ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Szajba

Post autor: Szajba »

ladowanie bylo ok ale mam nadzieje ze jutro to odnajde :lol:
ODPOWIEDZ