auto się zepsuło ! ! !
Moderator: Moderatorzy
auto się zepsuło ! ! !
czesc
No i znowu ford się zepsuł. Już mam go powoli dosyć.
A problem jest taki.
Jade sobie autem chyba ze 40 km i pod samym domem wskazówkaod obrotów silnika zaczęła skakać ale obroty po odłosie silnika były dobre. Tylko sama wskazówka zaczęła falować i po 5 sekundach silnik zgasł i nie chciał odpalić. Rozrusznik chodził. Więc dzisiaj po 3 godz ide do auta i odpalam i jest OK. Silniczek chodzi. Jade się przejechać, zrobiłe chyba ze 5 km i znowu przy parkowaniu przed domem wskazówka od obrotów silnika pofalowała chyba ze 2 sekundy i silnik zgazł i znowu się nie da odpalić.
Co to może być ???
O co chodzi z tą wskazówką od obrotów ??? Jakieś zwarcie czy co ??? Jak to sprawdzić i co proponujecie ???
Dodam że szukałem w opcjach "szukaj" ale nic nie znalazłem.
Dzięki za pomoc !
No i znowu ford się zepsuł. Już mam go powoli dosyć.
A problem jest taki.
Jade sobie autem chyba ze 40 km i pod samym domem wskazówkaod obrotów silnika zaczęła skakać ale obroty po odłosie silnika były dobre. Tylko sama wskazówka zaczęła falować i po 5 sekundach silnik zgasł i nie chciał odpalić. Rozrusznik chodził. Więc dzisiaj po 3 godz ide do auta i odpalam i jest OK. Silniczek chodzi. Jade się przejechać, zrobiłe chyba ze 5 km i znowu przy parkowaniu przed domem wskazówka od obrotów silnika pofalowała chyba ze 2 sekundy i silnik zgazł i znowu się nie da odpalić.
Co to może być ???
O co chodzi z tą wskazówką od obrotów ??? Jakieś zwarcie czy co ??? Jak to sprawdzić i co proponujecie ???
Dodam że szukałem w opcjach "szukaj" ale nic nie znalazłem.
Dzięki za pomoc !
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Podobne objawy występują często w Skodzie Felicji.
Tam przyczyna jest zawsze jedna - czujnik położenia wału do wymiany.
Możliwe , że i u ciebie jest podobnie - pamiętaj , że nie jestem wyrocznią !!!
To jest możliwe ale trzeba by było to jeszcze sprawdzić.
Tam przyczyna jest zawsze jedna - czujnik położenia wału do wymiany.
Możliwe , że i u ciebie jest podobnie - pamiętaj , że nie jestem wyrocznią !!!
To jest możliwe ale trzeba by było to jeszcze sprawdzić.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14653
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
takie dziwne objawy może tez dawać walnięta tablica bezpieczników lub jakaś przerwa na wtyczce/kablu któregoś z czujników - może właśnie tego od wału
Poruszaj tym kabelkiem a najlepiej to przeczyść wtyczki i potraktuj jakimś kontaktem

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14653
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to po murzyńsku??marcinklb pisze:Pomurzcie.

opis umiejscowienia czujnika był gdzieś na forum, ale czym ty sie przejmujesz? po prostu posprawdzaj i przeczyść wszystkie wtyczki odchodzące od zespołu napędowego oraz punkty masowe. Jak nie pomoże to pisz.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
....
Czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego znajduje się z lewej strony kadłuba silnika w tylnej części i jest ustawiony równolegle do koła zamachowego.
Rezystancja: 200 do 450 Om.
Na fotce nr 12
Rezystancja: 200 do 450 Om.
Na fotce nr 12
czesc
szukałem dzisiaj tego czujnika i nie znalazłem. Może ktoś mi zaznaczy na fotce z silnika gdzie on mniej więcej jest ?
Jest on z tyłu silnika czy z przodu i czy dostanę się do tego czujnika połorzenia wału nie wchodząc pod samochud ???
Jaki jest dostęp ?
Obok czego on jest ? Np. obok bagnetu oleju - napiszcie w taki sposub.
Dzisiaj szukałem się się zdenerwowałem bo nic nie widze !
szukałem dzisiaj tego czujnika i nie znalazłem. Może ktoś mi zaznaczy na fotce z silnika gdzie on mniej więcej jest ?
Jest on z tyłu silnika czy z przodu i czy dostanę się do tego czujnika połorzenia wału nie wchodząc pod samochud ???
Jaki jest dostęp ?
Obok czego on jest ? Np. obok bagnetu oleju - napiszcie w taki sposub.
Dzisiaj szukałem się się zdenerwowałem bo nic nie widze !
- Yagr
- Posty: 14653
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
no niech ci będzie ale jak wytłumaczysz że czujnik o który pytasz jest jak BYK widoczny na rysunku który zapodał darcun4, ? Czyli co? nie leń ale niekumaty tak? szukaj tego czujnika od przedniej strony samochodu. jak staniesz przed autem, oprzesz się przedni pas i zerkniesz w dół to pod świecami jest kolektor wydechowy przysłoniety ekranem cieplnym. Na prawo od niego ale jeszcze przed łączeniem ze skrzynią szukaj tego ustrojstwa.marcinklb pisze:Nie jestem LEŃ bo szukam tego cały czas
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"