problem z obrotami
Moderator: Moderatorzy
problem z obrotami
Witam serdecznie.
Mam problem z obrotami po wymianie silnika 1.4 91r. na monowtrysku.
W zakresie 1000 do 2000 obrotów silnik się dusi.
Dodatkowo jeden ze "speców' powiedział po zajrzeniu do filtra powietrza że wtrysk nie daje
"mgiełki" tylko chlapie kropelkami. Niestety nie ogarnął tematu.
Może któryś z kolegów by coś doradził.
Z góry dziękuje.
Mam problem z obrotami po wymianie silnika 1.4 91r. na monowtrysku.
W zakresie 1000 do 2000 obrotów silnik się dusi.
Dodatkowo jeden ze "speców' powiedział po zajrzeniu do filtra powietrza że wtrysk nie daje
"mgiełki" tylko chlapie kropelkami. Niestety nie ogarnął tematu.
Może któryś z kolegów by coś doradził.
Z góry dziękuje.
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
hehe, Markko po ostrzezeniu dla jednego i drugiego proponuje - na przyszlosc, zeby sie nie wymadrzali jak im ktos dobrze doradzato moze napiszez?? przydala by mi sie... ;P

jak ci wtrysk nie rozpryskuje paliwa tylko kapie, to prawdopodobnie jest na nim nieprawidlowe cisnienie ustawione - dalej prosze szukac na forum
No dobrze cidzej i Markko moze jest na forum tego tyle ze na encyklopedie by starczylo, to mze by w koncu ktorys szanowny moder zrobil z tego FAQ i podkleim tam gdzie byc powinno w technice, to w tedy nie trzeba bylo tylu tematow zakladac albo odgrzewac kotlety sprzed niewiadomo ilu miesiecy czy lat 

- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
bylo juz kilka tematow, ktore moglyby robic za niezle FAQ ale jakos nikt ich nie przykleil....
poza tym nie rozumiem czemu nie grzebac w tych zimnych koteletach - w koncu esa juz nie produkuja, nic niezwyklego, nowego tu sie nie moze trafic - jezeli jest juz wszystko powiedziane to po co walkowac w kolko i na okroglo 3 razy tygodniowo to samo ??
poza tym nie rozumiem czemu nie grzebac w tych zimnych koteletach - w koncu esa juz nie produkuja, nic niezwyklego, nowego tu sie nie moze trafic - jezeli jest juz wszystko powiedziane to po co walkowac w kolko i na okroglo 3 razy tygodniowo to samo ??
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Co do wtrysku to moja uwaga jest taka :
Nie tylko wtrysk leje kiedy jest do dupy ciśnienie leje również wtedy gdy igliczka we wtrysku jest już wyrobiona i wtedy wtrysk leje bo nie utrzymuje ciśnienia - niby to samo ale ciśnienie jest słabe z innego powodu.
w takim przypadku - wtrysk do wymiany.
Nie tylko wtrysk leje kiedy jest do dupy ciśnienie leje również wtedy gdy igliczka we wtrysku jest już wyrobiona i wtedy wtrysk leje bo nie utrzymuje ciśnienia - niby to samo ale ciśnienie jest słabe z innego powodu.
w takim przypadku - wtrysk do wymiany.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
Wiem ze jest tego dużo ale nigdy mi sie nie chce szukać bo długo nieraz z tym schodzi zanim trafie na to czego szukam
ja mam 1.4 na wielopunkcie (chyba:P) pali od 6,6 do 10l ale częściej 10 niż 6,6





___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG