problem z obrotami

Moderator: Moderatorzy

jarema12

problem z obrotami

Post autor: jarema12 »

Witam serdecznie.

Mam problem z obrotami po wymianie silnika 1.4 91r. na monowtrysku.
W zakresie 1000 do 2000 obrotów silnik się dusi.
Dodatkowo jeden ze "speców' powiedział po zajrzeniu do filtra powietrza że wtrysk nie daje
"mgiełki" tylko chlapie kropelkami. Niestety nie ogarnął tematu.
Może któryś z kolegów by coś doradził.
Z góry dziękuje.
MARKKO

Post autor: MARKKO »

a szukałes na forum???? o silniku 1.4 na podstawie tego co na forum jet mozna by encyklopedie napisać
Awatar użytkownika
michmarmik
Posty: 149
Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: michmarmik »

to moze napiszez?? przydala by mi sie... ;P
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

to moze napiszez?? przydala by mi sie... ;P
hehe, Markko po ostrzezeniu dla jednego i drugiego proponuje - na przyszlosc, zeby sie nie wymadrzali jak im ktos dobrze doradza :twisted:


jak ci wtrysk nie rozpryskuje paliwa tylko kapie, to prawdopodobnie jest na nim nieprawidlowe cisnienie ustawione - dalej prosze szukac na forum
mikruss

Post autor: mikruss »

No dobrze cidzej i Markko moze jest na forum tego tyle ze na encyklopedie by starczylo, to mze by w koncu ktorys szanowny moder zrobil z tego FAQ i podkleim tam gdzie byc powinno w technice, to w tedy nie trzeba bylo tylu tematow zakladac albo odgrzewac kotlety sprzed niewiadomo ilu miesiecy czy lat ;)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

bylo juz kilka tematow, ktore moglyby robic za niezle FAQ ale jakos nikt ich nie przykleil....


poza tym nie rozumiem czemu nie grzebac w tych zimnych koteletach - w koncu esa juz nie produkuja, nic niezwyklego, nowego tu sie nie moze trafic - jezeli jest juz wszystko powiedziane to po co walkowac w kolko i na okroglo 3 razy tygodniowo to samo ??
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Co do wtrysku to moja uwaga jest taka :
Nie tylko wtrysk leje kiedy jest do dupy ciśnienie leje również wtedy gdy igliczka we wtrysku jest już wyrobiona i wtedy wtrysk leje bo nie utrzymuje ciśnienia - niby to samo ale ciśnienie jest słabe z innego powodu.
w takim przypadku - wtrysk do wymiany.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
michmarmik
Posty: 149
Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: michmarmik »

Wiem ze jest tego dużo ale nigdy mi sie nie chce szukać bo długo nieraz z tym schodzi zanim trafie na to czego szukam :) :P ja mam 1.4 na wielopunkcie (chyba:P) pali od 6,6 do 10l ale częściej 10 niż 6,6 :D :razz:
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
ODPOWIEDZ