

Moderator: Moderatorzy
I tu jest błąd. Autku jest potrzebne tylko ciepłe powietrze aby szybciej sie silnik rozgrzał, lub tez po prostu przy rozgrzewaniu silnik równiej pracował, później gdy sie silnik rozgrzeje powinien dostawać tylko i wyłącznie jak najzimniejsze powietrze, ponieważ w zimniejszym powietrzu tlen jest bardziej skrompresowany, czyli w jednej jesdnostce objetosci jest go wiecej niz w ciepłym powietrzu, a co za tym idzie im wiecej tlenu w komorze spalania, tym lepiej jest spalana (efektowniej-wiekszy wybuch)mieszanka paliwowo-powietrznaPatryk pisze:na zewnatrz jest zimno silnik lepiej pracuje i mniej troche pali bo dostaje cieplejsze powietrze
Ale instalacja ta jest troche bardziej skomplikowna a mianowicie podczas odpalania auta nawet zimnego w cieply dzien uklad ten nie pracuje, a gdy odpalamy w zimny dzien pracuje, a gdy juz sie autko nagrzeje to sie wylancza (ale wystarczy ze do wlotu powietrza dostanie sie bardzo zimne powietrze i znow zadzialamikruss pisze:Autku jest potrzebne tylko ciepłe powietrze aby szybciej sie silnik rozgrzał, lub tez po prostu przy rozgrzewaniu silnik równiej pracował