Chłodzenie silnika problem....

Moderator: Moderatorzy

Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

Właśnie - skąd na elektrodzie wiedzą że masz Escorta 1,3? Nie pisałeś o jaką brykę Albercik chodzi a wiedzą...

Rozwiązanie wysłałem Ci na PW, bo nie wkleję tu linka do jakiegoś :c: lamerskiego forum o Esach, z którymi mam na "pieńku"... Na elektrodzie masz ten schemat ale zrób to co mówiłem telefonicznie :)
Albercik

Post autor: Albercik »

Dobra. Idą za radą Tomka - zacznę od wymiany termostatu. Jak to nie pomoże, to zdecyduję się na trochę nietypowe rozwiązanie, a mianowicie - wsadzę wąż (ten gruby) od chłodnicy z innego esa. Takiego, w którym będzie termowłącznik w wężu, to go podłączę bezpośrednio pod przekażnik i pozamiatane :P
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

czyli wąż od 1,6 MK7 taki jak jest u mnie :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 10 maja 2010, 23:13 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Albercik

Post autor: Albercik »

no no - dokładnie tak ;)

[ Dodano: Wto 11 Maj, 2010 ]
Yagr pisze: (uwaga) nie kontaktują kable we wtyczce termowłącznika. Ja swoja wtyczkę rozbierałem i zarabiałem na nowo końcówki bo kable ledwo co były z pinami połączone.
Wziąłem sobie tą radę do serca i wyszystkie kostki jeszcze raz poczyściłem szczotką drucianą/papierem ściernym, wszystko poskładałem i dodatkowo pościskałem paskami samozaciskowymi. Dziś postanowiłem go znowu rozgrzać, żeby zobaczyć kiedy zacznie się płyn gotować i co? Jak wskazówka była między 'L', a czerwonym polem (w połowie drogi), to coś nagle zaczęło buczeć, warczeć, obroty spadły. Myślę - już po silniku, bo się ugotował na twardo. Patrzę pod maskę, a tam WIATRAK CHODZI :mrgreen:

Yagr, dałbym Ci punkcik, ale to nie mój temat, więc przy najbliższej okazji masz ode mnie kolejne piwo :mrgreen:

[ Dodano: Wto 11 Maj, 2010 ]
P.S. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i pomoc oraz podpowiedzi co i jak. Bez Was bym tego nie zrobił ;) Dzięki serdeczne!

P.S.2 - Jak wiatrak się włączył, to wskazówka zaczęła schodzi w dół, a wyłączył się, jak była w połowie 'M' :)
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

Pytanie techniczne:

Jaka powinna być oporność pomiędzy wyjściem czujnika a masą. Chodzi o czujnik podający napięcie na zegary (kontrola temperatury). Oczywiście przy zimnym silniku musi być największa, ale jaka?
ODPOWIEDZ