Silnik gaśnie jak ciepły:(

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Tak jak u mnie - popatrzno - może coś znajdziesz tu - http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=3378
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
krystus4

Post autor: krystus4 »

Witam wszystkich:) Dzis ran dorwałem identycznego escorta i zauwazyłem ze ta <FAJKA> tez wisi luzem:) czyli fajke mozna wykluczyc:) ten czujnik ktory znajduje sie na szczycie termostatu ktory daje impuls do kompa przeczysciłem w nim styki i zagrzał sie do 90 stopni i dopiero zgasł:( wczesniej gasł przy około 30 stopniach:( jak sprawdzic czy nie jest padnięty???:) Pozdrawiam
Załączniki
Jamszoł taki mam silnik i strzałką Ci zaznaczyłem dzie się u mnie znajduje termostat. Bo na Tym zdjęciu co mi dodałeś jest pokazane tam z tyłu na tym kolektorze EFI:( i nie wiem czy to co ja mam w termostacie to jest to co ty masz tam na tym zdjęciu:)
Jamszoł taki mam silnik i strzałką Ci zaznaczyłem dzie się u mnie znajduje termostat. Bo na Tym zdjęciu co mi dodałeś jest pokazane tam z tyłu na tym kolektorze EFI:( i nie wiem czy to co ja mam w termostacie to jest to co ty masz tam na tym zdjęciu:)
Ostatnio zmieniony 16 cze 2009, 10:14 przez krystus4, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Proszę bardzo - masz tu jak go sprawdzić
A wyprzedzając Twoje następne pytanie - masz tu jeszcze czujnik temperatury powietrza
Załączniki
czujnik temp powietrza.JPG
Czujnik temp chłodziwa.JPG
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
krystus4

Post autor: krystus4 »

a jest możliwe ze przez zasniedziale styki moze zle impuls podawac i takie tam????
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12914
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

jest możliwe
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
krystus4

Post autor: krystus4 »

bo przed działaniem moim osiągal maksymalnie 35 stopni:) a jak poczysciłem te styki i spryskałem specjalnym specyfikiem to osiągnął 90 stopni i znowu zgasł i kaplica przez bite 2 godziny musi stac???:( co jest??:(
krystus4

Post autor: krystus4 »

Witam:) Dowiedzialem sie ze nalezy przy nowej sondzi odłączyc klemy i zapalic po około godzinie bez dodawania gazu i ma chodzic az do momentu włączenia sie wentylatora:) Zrobiłem tak i włączył mi sie wentylator lecz zaraz po jego włączeniu autko zgasło:( moze teraz ktos bedzie wiedział co moze byc przyczyną??:( Prosze o jakies wskazówki;) Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Zastanawia mnie ten załączający się wentylator ?
Czy on nie jest podłączony w jakimś punkcie gdzie zrzera całkowicie prąd - np.pod zasilanie kompa - czyli pod niewłaściwy bezpiecznik przy akumulatorze ?
Przy starcie wentylatora - ten potrafi zabrać nawet do 80 A a jeśli jest podłączony pod bezpiecznik zasilający komp lub główną listwę puszki bezpiecznikowej , to mogą się takie cyrki robić.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14627
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

W
krystus4 pisze:Witam:) Dowiedzialem sie ze nalezy przy nowej sondzi odłączyc klemy i zapalic po około godzinie bez dodawania gazu i ma chodzic az do momentu włączenia sie wentylatora:) Zrobiłem tak i włączył mi sie wentylator lecz zaraz po jego włączeniu autko zgasło:( moze teraz ktos bedzie wiedział co moze byc przyczyną??:( Prosze o jakies wskazówki;) Pozdrawiam
W jednym z moich pierwszych postów w twoim temacie napisałem ci o resecie kompa - zrób to wg. wskazówek z forum.
Jamszoł, mógł mu zgasnąć bo źle robił autoadaptację po resecie - nie trzymał na tych 3000 obrotów ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Dodam jeszcze wykaz bezpieczników w komorze silnika

Jeszcze jedno mi podpowiedział Yagr - zobacz no w jakim stanie masz aku i czy masz dobre ładowanie - bo wentylator może przydusić silnik z powodu braku należytego napięcia - krokowiec wtedy nie nadrobi spadku obrotów.
Załączniki
Bezpieczniki w komorze silnika.JPG
Ostatnio zmieniony 18 cze 2009, 13:45 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 2 razy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14627
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

sprawdź sobie jeszcze ładowanie i stan aku ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
krystus4

Post autor: krystus4 »

Akumulator ma 2 dni od nowosci;) 55Ah ;) Podpowiedziano mi równiez zeby oczyscic mase silnika i tak tez zrobiłem:) Teraz jest tak ze włącza sie wentylator i gasnie autko. Ale przy dodaniu większej ilosci gazu zapala i chodzi az do włączenia wentylatora:) a co jeszcze mnie dziwi ze gdy silnik pracje to przy ruszaniu kierownicą spadają obroty i gasnie. Co moze byc przyczyną???
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

no i przede wszystkim mase trzeba sprawdzic, ale ja cos czuje iz spadek napiecia to na padnietej skrzynce bezpiecznikowej powstaje ;)
krystus4

Post autor: krystus4 »

wyczyszczone masy do tzw. zera;) masz na mysli tą skrzyneczke przy klemie +?????
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

ja bym odłączył wentylator, i puścił do niego zasilanie na krótko , wtedy się wyjaśni czy to za sprawą wentylatora silnik gaśnie
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
ODPOWIEDZ