Zgasł już 3 raz dzisiaj :(

Moderator: Moderatorzy

elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Tzn mówisz o takiej metalowej beczce z wyjściem i wejściem taki cylinder jak w VW? nie wiem czy jest sens kombinować skoro fabryka dała inny, no i działa tzn pompka bo co do szczelności to już nie wiem może coś nie halo faktycznie na oringach.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Crick

Post autor: Crick »

Ja tam mam ten Lucasowski układ i sprawuje się bardzo dobrze, w dodatku wbudowana pompa w filtr, żadnych cudawianek nie trzeba robić, ciąć węża, gruszek itd :P

Wymień wkład razem z uszczelkami-oringami i zobaczysz czy coś pomogło.
Ja u siebie dałem 13zł, wymiana to jakieś 15min pierwszy raz więc ;)
Crick

Post autor: Crick »

MinisterQ pisze:I powiedz że jeszcze zaworka zwrotnego nie masz (żadnego cięcia węży)
A po co... jeśli układ jeszcze szczelny to nie ma prawa się cofnąć paliwo...


Jeśli by tak było to producent by zadbał o taki zaworek.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Mozna tez sobie kupić filtr i gruche od Lublina 3 bedzie jeszcze taniej
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Dobra, żeby nie było że tylko gdybam,

wymieniłem filtr paliwa przed chwilą na nowy, nie wiem czy dobrze czy źle - co mogę powiedzieć. Na dnie w tej miseczce były dwa kawałki czegoś jakby no nie wiem, rdzy, odprysków z czegoś dosyć twarde i wielkości ok 3mm + troche piasku (?), brakowało też malutkiego oringu między śrubą która dokręca/dociąga miseczkę z filtrem i pompką, ale to nie ma większego wpływu podejrzewam, bo przecież między miseczką a filtrem jest duży oring który trzyma no i między pompką a górą filtra drugi + trzeci na trzpieniu. Odpowietrzyłem, zapaliłem - chula, czy coś poprawiło - trudno wywnioskować bo silnik ciepły okaże się rano.

Przy okazji ominąłem połączenie BAK - Podgrzewacz - Filtr i jest bezpośrednio BAK - Filtr stwierdziłem - im mniej połączeń tym większa pewność o szczelny układ, a podgrzewacz w sumie z tego co widzę każdy odcina więc nie powinno się nic chyba dziać, no najwyżej na zimę podłączę z powrotem.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12953
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

ja podgrzewacz już dawno wywaliłem a zaworek zwrotny mam założony między filtrem a pompą, w modyfikacjach jest mój temat o tym zaworku
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

wymieniony filtr, pominięty podgrzewacz i założony zaworek przeciwzwrotny, na razie działa ok, ale jest problem...

uszczelka pod filtrem mi się podwinęła przy dokręcaniu puchy i widać jak po jednej stronie lekko moczy się oring ropką, pytanie czy mogę to rozebrać znów czy oring już będzie do wyrzucenia i trzeba zaś kupić cały zestaw z filtrem bo takich oringów nie widziałem nigdzie... a dodam że filtr dokręcony do oporu.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
driver98
Posty: 1415
Rejestracja: 28 lis 2007, 11:10
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: driver98 »

elnino, jak ci ją przyszczypało i będzie przecięta lub widoczne wgniecenie to obawiam się,że musi być nowa.

[ Dodano: Wto 26 Lip, 2011 ]
elnino, a spróbować możesz,rozkręcić i na nowo skręcić,jak nie będzie ciekło to dobrze.
PRAWDZIWY FACET JEŹDZI DIESLEM,A BENZYNA I GAZ...DLA PANIENEK😎
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

no tak zostaje ryzyko uszkodzenia oringu a żeby taki dostać to nie wiem czy jest szansa, pojeżdżę z tym może troche, może dociągnę śrubę za jakiś czas i dociśnie, bo lać nie leje po prostu w tym rowku troche tej ropy jednak jest, a zaś wywalać 17zł na filtr bez sensu żeby tylko zdobyć oringi.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 »

Jeżeli oring okaże się uszkodzony to może podjedź do sklepu łożyskowego ( w takich dużych miastach w Twojej okolicy napewno jest jak u mnie jest w małym mieście ), może dostaniesz jeżeli pokażesz stary oring i gość go pomierzy.

Po za tym to taniocha ten filtr, do pompy Boscha u mnie niecałe 40zł.
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Dokręciłem to, co było i na razie jest w porządku, nic nie kapie itd, samochód odpala bez zarzutów, no i nie gaśnie od chwili wymiany filtra, montażu zaworu i odłączenia podgrzewacza.

Kupiec widziałem tą modyfikację. W skodzie Favorit był taki "bębenkowy" filtr tylko to jest rzecz jasna benzyna. I zastanawiam się, czy w przypadku ropy ten harmonijkowy wkład nie będzie przytykał przepływu?
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23601
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

MinisterQ, ja nie mam zaworu zwrotnego, w zadnym escorcie dieslu nie musialem miec :P
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 »

WieSiu pisze:MinisterQ, ja nie mam zaworu zwrotnego, w zadnym escorcie dieslu nie musialem miec :P
Ja chyba też tego nie mam, nawet nie wiem jak to wygląda :P
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12953
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

ja mam taki jak na zdjęciu a czy pomogło? nie wiem :p pali jak palił czyli dziadosko ale co to by była za lodówka jak by odpalała od razu :p
Załączniki
zaworek zwrotny.jpg
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Z ja mam podobny zawór. Mnie by serce bolało, gdybym musiał za 2 razem dopiero odpalić silnik, u mnie musi być tak jak należy dlatego staram się zawsze nawet najmniejsze objawy wskazujące na niedobór paliwa niwelować.

Chciałem o coś zapytać, bo w sumie nigdy nie zwróciłem na to uwagi, a wczoraj jakoś tak bliżej ucha nadstawiłem do silnika jak pracował. Czy w trakcie jego pracy na biegu jałowym to normalne że z okolic świec po całej w sumie długości jak kabel plusowy długi słychać trykanie jakby spięcie/zwarcie ? u mnie słychać wyraźnie "tzzzzzzzzt", czy coś takiego :P
Załączniki
zaworekzw01.jpg
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
ODPOWIEDZ