Zgasł już 3 raz dzisiaj :(
Moderator: Moderatorzy
Tzn mówisz o takiej metalowej beczce z wyjściem i wejściem taki cylinder jak w VW? nie wiem czy jest sens kombinować skoro fabryka dała inny, no i działa tzn pompka bo co do szczelności to już nie wiem może coś nie halo faktycznie na oringach.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Dobra, żeby nie było że tylko gdybam,
wymieniłem filtr paliwa przed chwilą na nowy, nie wiem czy dobrze czy źle - co mogę powiedzieć. Na dnie w tej miseczce były dwa kawałki czegoś jakby no nie wiem, rdzy, odprysków z czegoś dosyć twarde i wielkości ok 3mm + troche piasku (?), brakowało też malutkiego oringu między śrubą która dokręca/dociąga miseczkę z filtrem i pompką, ale to nie ma większego wpływu podejrzewam, bo przecież między miseczką a filtrem jest duży oring który trzyma no i między pompką a górą filtra drugi + trzeci na trzpieniu. Odpowietrzyłem, zapaliłem - chula, czy coś poprawiło - trudno wywnioskować bo silnik ciepły okaże się rano.
Przy okazji ominąłem połączenie BAK - Podgrzewacz - Filtr i jest bezpośrednio BAK - Filtr stwierdziłem - im mniej połączeń tym większa pewność o szczelny układ, a podgrzewacz w sumie z tego co widzę każdy odcina więc nie powinno się nic chyba dziać, no najwyżej na zimę podłączę z powrotem.
wymieniłem filtr paliwa przed chwilą na nowy, nie wiem czy dobrze czy źle - co mogę powiedzieć. Na dnie w tej miseczce były dwa kawałki czegoś jakby no nie wiem, rdzy, odprysków z czegoś dosyć twarde i wielkości ok 3mm + troche piasku (?), brakowało też malutkiego oringu między śrubą która dokręca/dociąga miseczkę z filtrem i pompką, ale to nie ma większego wpływu podejrzewam, bo przecież między miseczką a filtrem jest duży oring który trzyma no i między pompką a górą filtra drugi + trzeci na trzpieniu. Odpowietrzyłem, zapaliłem - chula, czy coś poprawiło - trudno wywnioskować bo silnik ciepły okaże się rano.
Przy okazji ominąłem połączenie BAK - Podgrzewacz - Filtr i jest bezpośrednio BAK - Filtr stwierdziłem - im mniej połączeń tym większa pewność o szczelny układ, a podgrzewacz w sumie z tego co widzę każdy odcina więc nie powinno się nic chyba dziać, no najwyżej na zimę podłączę z powrotem.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
wymieniony filtr, pominięty podgrzewacz i założony zaworek przeciwzwrotny, na razie działa ok, ale jest problem...
uszczelka pod filtrem mi się podwinęła przy dokręcaniu puchy i widać jak po jednej stronie lekko moczy się oring ropką, pytanie czy mogę to rozebrać znów czy oring już będzie do wyrzucenia i trzeba zaś kupić cały zestaw z filtrem bo takich oringów nie widziałem nigdzie... a dodam że filtr dokręcony do oporu.
uszczelka pod filtrem mi się podwinęła przy dokręcaniu puchy i widać jak po jednej stronie lekko moczy się oring ropką, pytanie czy mogę to rozebrać znów czy oring już będzie do wyrzucenia i trzeba zaś kupić cały zestaw z filtrem bo takich oringów nie widziałem nigdzie... a dodam że filtr dokręcony do oporu.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
no tak zostaje ryzyko uszkodzenia oringu a żeby taki dostać to nie wiem czy jest szansa, pojeżdżę z tym może troche, może dociągnę śrubę za jakiś czas i dociśnie, bo lać nie leje po prostu w tym rowku troche tej ropy jednak jest, a zaś wywalać 17zł na filtr bez sensu żeby tylko zdobyć oringi.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
- Lokalizacja: Wiązownica
Dokręciłem to, co było i na razie jest w porządku, nic nie kapie itd, samochód odpala bez zarzutów, no i nie gaśnie od chwili wymiany filtra, montażu zaworu i odłączenia podgrzewacza.
Kupiec widziałem tą modyfikację. W skodzie Favorit był taki "bębenkowy" filtr tylko to jest rzecz jasna benzyna. I zastanawiam się, czy w przypadku ropy ten harmonijkowy wkład nie będzie przytykał przepływu?
Kupiec widziałem tą modyfikację. W skodzie Favorit był taki "bębenkowy" filtr tylko to jest rzecz jasna benzyna. I zastanawiam się, czy w przypadku ropy ten harmonijkowy wkład nie będzie przytykał przepływu?
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
MinisterQ, ja nie mam zaworu zwrotnego, w zadnym escorcie dieslu nie musialem miec 

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
- Lokalizacja: Wiązownica
Z ja mam podobny zawór. Mnie by serce bolało, gdybym musiał za 2 razem dopiero odpalić silnik, u mnie musi być tak jak należy dlatego staram się zawsze nawet najmniejsze objawy wskazujące na niedobór paliwa niwelować.
Chciałem o coś zapytać, bo w sumie nigdy nie zwróciłem na to uwagi, a wczoraj jakoś tak bliżej ucha nadstawiłem do silnika jak pracował. Czy w trakcie jego pracy na biegu jałowym to normalne że z okolic świec po całej w sumie długości jak kabel plusowy długi słychać trykanie jakby spięcie/zwarcie ? u mnie słychać wyraźnie "tzzzzzzzzt", czy coś takiego
Chciałem o coś zapytać, bo w sumie nigdy nie zwróciłem na to uwagi, a wczoraj jakoś tak bliżej ucha nadstawiłem do silnika jak pracował. Czy w trakcie jego pracy na biegu jałowym to normalne że z okolic świec po całej w sumie długości jak kabel plusowy długi słychać trykanie jakby spięcie/zwarcie ? u mnie słychać wyraźnie "tzzzzzzzzt", czy coś takiego

Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km