za małe cisnienie...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

przekładka to nic trudnego, ciekawe czy masz sprawną głowicę czy dół już padaka, bo jeśli dół to ja bym wrzucił mu "garść pierścionków" i bym się nie przejmował i tak pewnie długo nim nie pojeździsz a głowicę spokojnie możesz zrobić sam jest dobry dostęp i nie potrzeba skomplikowanych narzędzi

gdybyś mieszkał bliżej to za przysłowiową skrzynkę piwa ;) zrobiłbym Ci auto a tak to trochę duża odległość
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ORION pisze:gdybyś mieszkał bliżej to za przysłowiową skrzynkę piwa
jak ja cie prosilem o pomoc to nie byles taki chetny ... aaa
pestek84

Post autor: pestek84 »

...FAJNO dzieki za propozycje, ale obawiam sie, ze moge nie dojechac....
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

cidzej pisze:ak ja cie prosilem o pomoc to nie byles taki chetny ... aaa
Ty mi tutaj nie wypominaj , bo sprzedałeś auto to raz, a dwa teraz mam inne warunki :razz:
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
pestek84

Post autor: pestek84 »

Mam jeszcze jedno pytanko... Jezeli mam walniety silnik, to spaliny z wlewu oleju leca zarowno na zimnym jak na cieplym silniku??
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Tak , będą lecieć - moim zdaniem - pierścienie do wymiany
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
pestek84

Post autor: pestek84 »

bo u mnie kurde na zimnym silniku nic nie leci...
Dopiero jak sie rozgrzeje to zaczynaja.... ???
mikruss

Post autor: mikruss »

bo jak zimny to olej gesty i uszczelnia.
No prócz pierscieni na bank w glowicy uszczelniacze ;)
tomx

Post autor: tomx »

Podłącze sie troche pod temat :cool: : Czy jak silnik troche dymi - pierscienie do wymiany, dam rade jeszcze nim troche pojezdzic ....czy moze mi cos paść.

Ogolnie auto chodzi jak w zegarku ,odpala na dotyk ....silnik pracuje dobrze na PB i LPG ....tylko troszke oleju pali ....hmm ? Naprawa nieoplacalna wg.mnie . Ciekaw jestem waszego zdania ???
mikruss

Post autor: mikruss »

a ile pali tego oleju??
tomx

Post autor: tomx »

mikruss pisze: ile pali tego oleju??
mysle ze jakie 0,5 l na 1000 km
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Górna granica przy 8 zaworowych to 0,6
jesteś w górnej granicy.
składaj po mału forse - dolewaj tu oleju i jeźdź spokojnie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
pestek84

Post autor: pestek84 »

Witam!!!
Słuchajcie!! Normalnie cud... ale dziwny cud... Zaporzyczyłem kasy na wymiane pierścieni i postawilem samochod do mechaniorów.... i co się okazało???
Wymienili przepływomierz, moduł zapłonowy i świece..... i cyka jak zegarek, i ciśnienie na cylindrach wróciło do normy... HA...
I zamiast 1000zł wydałem 350zł.... ;)))
Pozdrawiam!!!
ODPOWIEDZ