Essi padł i niechce nawet drgnąć:/

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12953
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

neosystem pisze:nie kręci i chyba (pamięć zawodzi) gasną wszystkie kontrolki przy zapłonie...
no w morde dzisiaj sprawdze aaa
ale dałbym ręke odciąć (oczywiście nie moją :mrgreen: ) jak kiedyś specjalnie odpalałem kluczem bez imo (kupiłem auto i dostałem 5 kluczy) i kręcił a objawy były jak bym paliwa nie miał. pare razy na początku zapominałem że trzeba poczekać aż dioda zgaśnie i zapalałem to kręcił ale nie odpalał i dopiero jak zgasła to zapalił.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Rob

Post autor: Rob »

A u mnie kręci i zapala bez względu którym kluczykiem .... mam 3 . Nie muszę też czeka aż dioda zgaśnie i tak zapali ... Chyba że mam coś zrypane :mrgreen: ....
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

immo fabryczne nie odcina rozrusznika ma 1000% !!!

co innego jezeli jest w aucie jakies dodatkowe zabezpieczenie jak np. u mojego brata - trzeba dotknac palcami w odpowiednie miejsce bo inaczej wogole nie ma reakcji na stacyjke (nic sie nei zapala - tak jakby wogole nw aucie nie bylo akumulatora). moze tez masz jakies takie czadowe zabezpieczenie albo po prostu ..... sprawdz rozrusznik !

mozesz zaczac po prostu od proby odpalenia auta na hol czy na pych - jak zapali to znaczy, ze cos z rozusznikiem jest nie tak no i dobrze by było sprawdzic napiecie na akumulatorze
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12953
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Stasiu16v pisze:podczas włanczania zapłonu powinno być słychać załanczającą się pompe paliwa,a u mnie tego dzwięku również nie ma:/
cidzej pisze:mozesz zaczac po prostu od proby odpalenia auta na hol czy na pych - jak zapali to znaczy, ze cos z rozusznikiem jest nie tak no i dobrze by było sprawdzic napiecie na akumulatorze
tyklo jeszcze popa nie gada aaa
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Stasiu16v

Post autor: Stasiu16v »

dobra ide podłączyć aku i poszkać innego kluczyka :) wtedy bedzie wszystko jasne... :) a jak nie to uderzam do elektryka.... :( :( :( a na pych w sumie robiłem pruby i troche nie wyszło.... ale biore na siebie poprawke bo wcześniej na pych nie prubowałem go odpalać ;p
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23601
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

cidzej pisze:immo fabryczne nie odcina rozrusznika ma 1000% !!!
dziwne,bo ja tez pamietam,ze rozrusznik ani drgnal jak wlozylem kluczyk bez imo bo taki mialem. Nie wiem co sie z pompa dzieje,bo mialem diesla. Ale wydaje mi sie,ze pompa zawsze dziala, nawet przy zlym kluczyku, bo ona dziala od razu po przekreceniu klucza, bez sprawdzenia zabezpieczenia. Jedynie rozrusznik dziala po chwili, ok 0,5 sek od szybkiego przekrecenia kluczyka. Takze nie trzeba czekac az zgasnie kontrolka.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Stasiu16v

Post autor: Stasiu16v »

prubowałem innymi kluczykami i dalej nic :/ a kontrolka od immo przy przekręcaniu kluczyka czasem sie zapali a czasem nie :/ już nie wiem co to może byc :/ możliwe że padła pompa i rozrusznik jednocześnie??? czy są jakieś bezpieczniki oprucz skrzyneczki pod kierownicą i przy aku?

acha zapomniałem dodać że jeździłem tydzień z pękniętą łapką silnika :/ i silnik latał w góre i w dół :/ to może kable wysokiego napięcia się naderwały albo coś innego???
Ostatnio zmieniony 18 mar 2009, 11:19 przez Stasiu16v, łącznie zmieniany 1 raz.
bogdanatorx

Post autor: bogdanatorx »

ja co prawda nie mam immo ale z rozrusznikiem mam ten sam problem. Jak nie moge odpalic i zamiast rozrusznika słysze cisze to przeczyść styki (głównie właśnie kabel od rozrusznika) u mnie zazwyczaj pomaga. A jeśli chodzi o przyczeyne to na przeglądzie jak byłem to znajomy mechanik powiedział mi ze to raczej kostka od stacyjki czasem nie gada i tyle. trzeba to wymienić.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Ja bym sprawdził bezpieczniki przy aku - po mojemu , nie ma zasilania na skrzynkę bezpiecznikową .
Skrzynka zasilana jest z 3 bezpieczników głównych.
Sprawdź nie tylko same bezpieczniki ale też kable wychodzące z pod tych bezpieczników.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Stasiu16v

Post autor: Stasiu16v »

to ubieram się i lece sprawdzić bezpieczniki dokładnie. hm... ale z pamięci powiem iż kable pod tymi trzema bezpiecznikami są bardzo zaśniedziałe.... :/ to może być przyczyną niedostatecznie dobrego przepływu???
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

To może być główna przyczyna
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Stasiu16v

Post autor: Stasiu16v »

dalej d..a :( :( :( acha przy przekręcaniu na zapłonu poduszka sie uzbraja i słychać głośny dzwięk???
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Stasiu16v pisze:przy przekręcaniu na zapłonu poduszka sie uzbraja i słychać głośny dzwięk???
Jak , poduszka się uzbraja ?
Poduszka się nie uzbraja - posłuchaj dokładnie z kąd jest ten dźwięk.
Jak nie bezpieczniki , to jeszcze musisz zajrzeć do stacyjki możliwe , że ona nie podaje prądu.
Rozkręć osłone kolumny kiery , zajrzyj do stacyjki od tyłu , weź miernik lub kontrolkę i sprawdź czy stacyjka przekazuje napięcie tak jak powinna.
zdjęcie stacyjki - od zatka masz w opisie montarzu automatu do świateł.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12953
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

WieSiu pisze:rozrusznik ani drgnal jak wlozylem kluczyk bez imo
WieSławie masz racje. specjalnie byłem odpalić kluczem bez imo i dioda migała i ani pierdnął.
Stasiu16v pisze:kontrolka od immo przy przekręcaniu kluczyka czasem sie zapali a czasem nie
gdzieś już był ten problem z imo. ja bym szukał tak jak Jamszoł pisze, prądu koło stacyjki i na bezpiecznikach.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
neosystem

Post autor: neosystem »

a jednak kupiec, pamięć zawodzi... sam próbowałem odpalić z drugiego kluczyka i jedyne wyjście jak wyjedzie się kluczyk z imo to nosić go razem z zapasowym...
ODPOWIEDZ