Essi padł i niechce nawet drgnąć:/

Moderator: Moderatorzy

Stasiu16v

Essi padł i niechce nawet drgnąć:/

Post autor: Stasiu16v »

Witam . Mam problem z Escortem 1.6 16v ZETEC 97 r.
Wczoraj podczas cofania auto zgasło, więc stanełem przekręcam na zapłon pojawiają się kontrolki i na tym koniec.... nawet raz niezachechła:/ odłączyłem akumulator w celu rozkodowania komputera i dalej to samo, już nawet w akcie desperacji podpiełem prostownik do zamontowanego w aucie aku i dalej nic:/ kompletnie nie wiem co to może być proszę o pomoc. Acha no i podczas włanczania zapłonu powinno być słychać załanczającą się pompe paliwa,a u mnie tego dzwięku również nie ma:/
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

czy wszystkie inne urzadzenia na postuju dzialaja poprawnie ?

Sprawdziles na 100% bezpieczniki, wlacznie z tymi przy akumulatorze ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

jak posprawdzasz juz wszystkie połonczenia EL to sprawdz pompe paliwa :( mysle ze to ona padła :( i mam nadzieje ze sie myle
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Yanek pisze:mysle ze to ona padła
tylko ze koledze rozrusznik nawet nie drgnie, wiec ciezko to powiazac z pompa,ale nie wykluczone ze pompa tez
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
jaras231

Post autor: jaras231 »

gdyby to komp strzelił to rozrusznik i tak by kręcił
Stasiu16v

Post autor: Stasiu16v »

uuu to widze , że jutro będę musiał sobie troche posprawdzac... :/ kurde to możliwe żeby pompa paliwa padła i rozrusznik razem z którymś z bezpieczników przy aku..?? :( bo bezpieczniki w skrzyneczce są wszystkie całe.... to by było chyba troche nie możliwe...:/ albo troche straszny pech .... :(:(:(


PS: To nawet nie che mi się myśleć co mechanik powie w strone mojej kieszeni.... :(
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

a co z diodą od imo ??? jak się zachowuje ???
może to wina alarmu ???
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Stasiu16v

Post autor: Stasiu16v »

A jest coś co mogło by spowodować odłczenie pąpy paliwa i rozrusznika....??? hm.... może jakiś bezpiecznik??? albo coś przy stacyjece poszło.....?? czy raczej mało prawdopodobne???
Stasiu16v

Post autor: Stasiu16v »

leszek pisze:a co z diodą od imo ??? jak się zachowuje ???
może to wina alarmu ???

hm...... jakbym wiedział jeszcze co to za dioda..... :/ to ta pod zegarkiem ??? ta czerwona???
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

tak to ta dioda. po przekręceniu stacyjki powinna się na chwilę zapalić i zgasnąć. poszukaj na forum. coś o imobilajzerze napewno jest.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Stasiu16v

Post autor: Stasiu16v »

z tego co mi się przypomina to chyba się nie zaświecałą taka jak zawsze..... :/ to sprubować innym kluczykiem go odpalić czy jak.....??? bo niepoinformowany jestem na temat diody immo :/ i przez tą diode wszystko by się odłączyło...??? przpraszam, że pytam w taki prymitywny sposób ale od nie dawna sam grzebie przy swoim escorcie :D więc za dużo nie wiem na jego temat .... :/
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

sprawdz innym kluczykiem. może ten "zgubil"kod.
to może być wlaśnie wina imo. nie będzie pompy i rozrusznik się nie odezwie. taka jest zasada działania imo. ;)
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Stasiu16v

Post autor: Stasiu16v »

no ja ostatnio na czerwonym kluczyku śmigam, więc może to jego wina :D poszedłbym sprawdzić teraz ale dałem aku do ładowania a deszcz pada więc nici z przykręcanai aku :/ sprawdze jutro i odrazu napiszę jaki efekt :) mam nadzieje że będzie pozytywny :) z góry dzięki :) :) :) dobranoc :)
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12915
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

leszek pisze:to może być wlaśnie wina imo.
nie wydaje mi się. jak ja odpalałem kluczykiem bez imo to rozrusznik kręcił.
może skrzynka bezpieczników padła? pompa i rozrusznik na raz to troche dziwne.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
neosystem

Post autor: neosystem »

kupiec pisze:nie wydaje mi się. jak ja odpalałem kluczykiem bez imo to rozrusznik kręcił.
czyli mamy różne essy, bo mi nie kręci i chyba (pamięć zawodzi) gasną wszystkie kontrolki przy zapłonie...
ODPOWIEDZ