łączniki drążków końcówki drążków i wachacze
Moderator: Moderatorzy
łączniki drążków końcówki drążków i wachacze
witam mam wywalone łączniki juz kupione i końcówki drążków - sworzen wachacza jeszcze w dobrym stanie - orgnial forda nitowany ale juz powoli powyginane guny tuleji wachacza napewno przednie ale niewiem czy tylnie moje pyt brzmi czy jak juz wymieniac to wszystkie tujele + sworzen czy moze same tuleje- czy pojezdzic jeszcze na tym i wymienic caly wachacz moge kupic tuleje orginalne fordowskie za dobra cene jakies 50 zl strona ale fordowskiego sworznia niemozna kupic w takim razie ewent jaki jakbym mial wymieniac i jak naciskam przednie zawieszenie to skrzypi to co to sprezyna czy co ? pozdrawiam
p.s mam czym pracowac jednak prasy niemam jedynie dyze imadlo da rade do tych tuleji?
p.s mam czym pracowac jednak prasy niemam jedynie dyze imadlo da rade do tych tuleji?
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Da radę ale się trochę pomęczysz a na koniec i tak będziesz miał nowe tuleje i i swożeń zwrotniczy w starym wahaczu.
Wybór należy do Ciebie - wahacz kompletny nie jest dużo droższy od kompletu tulei i swożnia zwrotniczego a poza tym wahacz jak masz kanał , to wymienisz w 20 minut a jak bedziesz go naprawiać to dużo dłużej.
Wybór należy do Ciebie - wahacz kompletny nie jest dużo droższy od kompletu tulei i swożnia zwrotniczego a poza tym wahacz jak masz kanał , to wymienisz w 20 minut a jak bedziesz go naprawiać to dużo dłużej.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
czyli odrazu wymieniac wszystko, to jaki wachacz kupic - firma ?,
p.s chce miec zawieszenie jak w nowym samochodzie co jeszcze wymienic amory - sprezyny zeby mi nic nie stukalo tylko plynnie jak przejezdzam przez np. próg
1. koncowki drazka, laczniki drazka, tuleje drazka
2. wachacz caly (jaki bo orginal niewiem ile kosztuje a jakis dobry zamiennik ewent.)
3. amory sprezyny? same amortyzatory ? na motorcrafty jest promocja po 145 zl czy sprezyn nie czeba moze?
bylem na przegladzie ale teksty typu moze jeszcze byc (amortyzator) mnie to nie satysfakcjonuje - pojade dzisiaj drugi raz sprawdze ile tam procent powinno byc ?
pytalem czy7 wymienic caly wachacz mowil same tuleje, to juz niewiem
nieche mi sie za 3 miesiace znowu robic zbieznosci i tam zagladac
pozdrawiam
p.s chce miec zawieszenie jak w nowym samochodzie co jeszcze wymienic amory - sprezyny zeby mi nic nie stukalo tylko plynnie jak przejezdzam przez np. próg
1. koncowki drazka, laczniki drazka, tuleje drazka
2. wachacz caly (jaki bo orginal niewiem ile kosztuje a jakis dobry zamiennik ewent.)
3. amory sprezyny? same amortyzatory ? na motorcrafty jest promocja po 145 zl czy sprezyn nie czeba moze?
bylem na przegladzie ale teksty typu moze jeszcze byc (amortyzator) mnie to nie satysfakcjonuje - pojade dzisiaj drugi raz sprawdze ile tam procent powinno byc ?
pytalem czy7 wymienic caly wachacz mowil same tuleje, to juz niewiem
nieche mi sie za 3 miesiace znowu robic zbieznosci i tam zagladac
pozdrawiam
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
co do % skuteczności tłumienia amorów to nie jest tak że jak nowy to ma 100%robertus pisze:bylem na przegladzie ale teksty typu moze jeszcze byc (amortyzator) mnie to nie satysfakcjonuje - pojade dzisiaj drugi raz sprawdze ile tam procent powinno byc ?


Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
po 64 % przód i 67% tył tagze niewiem chyba niema sensu jeszcze zmieniac bylem na 'przegladzie' i gosciu mi mowil zebym nie wymienial tuleji jeszcze beda, dopiero jak sworznie to wtedy calosc niewiem ale na nierownosciach stuka moze byc ze to tylko te łączniki i koncówki drazkow przy duzej predkosci tez cos bije w kole
znowu bylem tez tydzien temu bylem na przegladzie (do dowodu rej) to mowil ze tuleje wachacza zmienic jeden tak drugi tak
a wy jak myslicie ?
znowu bylem tez tydzien temu bylem na przegladzie (do dowodu rej) to mowil ze tuleje wachacza zmienic jeden tak drugi tak
a wy jak myslicie ?
jutro zmieniam końcówki drążka tuleje stabilizatora i łączniki stabilizatora -w jeden ma juz zerwane gumy wlasne w tym prawym drugi wyglada na caly, z wachaczem sie jeszcze wstrzymam jak nie bede usatysfakcjonowany to zmienie tez wachacz na lemfordera albo trw, a koncowki drazka kier chyba tez tej firmy kupie chyuba ze nie bedzie kolosalnej roznicy do orginalow
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
robertus, jak robisz przy łącznikach to sprawdź sobie te gumy na stabilizatorze. Jeśli masz tam luz to wymienisz łączniki a za jakiś czas znowu ci się wytłuką właśnie przez te gumy na drążku stabilizatora...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
napisalem ze bede wymienial te tuleje (gumy stabilizatora), laczniki i koncowki drazka zrobie wg. opisu jamszoł-a i nie bede robil zbieznosci, kurde niewiem czy nie kupic koncowek drazkow motorcrafta bo sa po 65 zl tylko ze z internetu- chyba dobra cena bo na miejscu kupie w tej cenie zamienniki, zastanawiam sie tez nad wachaczem bo nie jest w takim calkiem zlym stanie .