Szarpie, muli 2.0 :P

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

ten czujnik zmienia oporność w zalezności od temperatury. I tak dla temp:
-40 opór 749-1020kΩ
-20 opór 253-289kΩ
0 opór 89-102kΩ
20 opór 35-40kΩ
40 opór 15-18kΩ
60 opór 7-8,5kΩ
100 opór 1,9-2,5kΩ
możesz sobie zmierzyc po nocce na zimnym silniku a potem na gorącym albo wykrecić czujnik i mierzyć go "na stole" podgrzewając np. suszarka do włosów. Jak zmienia opornośc w podanych grznicach to jest o.k. jak nie to padło cos innego albo kable od tegoż czujnika. To tez mozna sprawdzic mierząc opór na wtyczce ECU. Oczywiście podane oporności dotycza czujnika z escorta
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

po dwóch dniach testowania chyba narazie mogę się wam pochwalić sukcesem - wygląda na to że usunąłem niedogodność mulenia na zimnym silniku, nie różnej pracy na zimnym silniku dzięki wyczyszczeniu czujnika wału :)
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

no to gratulacje ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ