nie pali

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

zrób obejście skrzynki ja tak mam w rsie i jest ok
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
kazik

Post autor: kazik »

czyli mam zrobić tak jak opisuje jamszoł? przecież tak robiłem i to nic nie dało.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Widocznie źle coś wymodziłeś. :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

kazik, najlepiej by było podmienić skrzynkę ja ma inne obejście niż zaproponował jamszoł, ale robione przez poprzedniego właściciela i ciężko mi się w tym połapać ale działa jak trzeba
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
kazik

Post autor: kazik »

dobra będę kombinował
kazik

Post autor: kazik »

i tak udało mi się zlokalizować problem z pompą paliwową. Problem polegał na tym że pojawił sie zimny lut na skrzynce bezpieczników ale udało mi się go usunąć i pompa działa bez zarzutów. Za to pojawił się kolejny problem zniknęła mi iskra na świecach i nie wiem gdzie może być problem możecie mi w tym pomóc.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Sprawdź zasilanie cewki - możliwe , że spie... się przy skrzynce.
Sprawdź na wyjściu skrzynki.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
kazik

Post autor: kazik »

a na której wtyczce tego szukać w skrzynce bezpieczników??
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

zasada jest taka jak w poscie gdzie przerabiałem (robiłem obejście) do zasilania przełącznika dmuchawy.
Czyli kabel wyjściowy jest blisko (nad) bezpiecznikiem.
Sprawdź najpierw czy masz zasilanie przy samej cewce.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
kazik

Post autor: kazik »

problem z cewkami rozwiązany obydwie się spaliły dodatkowo miałem zwarcie na instalacji silnikowej a teraz już wszystko jest w porządku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: wkońcu odzyskałem swojego białasa :mrgreen:
emceha

Post autor: emceha »

No to Patryk widzę Ciebie i białaska w Smoleniu :razz:
kazik

Post autor: kazik »

to zależy kiedy bo jak na razie to się spłukałem :razz: :mrgreen:
ODPOWIEDZ