nie pali

Moderator: Moderatorzy

kazik

nie pali

Post autor: kazik »

Witam mam problem z samochodem nie chce zapalić problem w tym że pompa paliwa się nie załącza a sprawdzałem ją na krótko i działa zmieniłem też czujnik położenia wału okazało sie że to też nie to więc sprawdziłem przekaźniki i to też nie było to bo są sprawne więc nie wiem o co już tam chodzi bo wszystko co mi sie wydaje że mogło by przeszkadzać w odpaleniu samochodu już sprawdziłem. Proszę o pilną pomoc.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

wylacznik bezwladnosciowy ten na slupku przy nogach kierowcy sprawdz. poza tym sprawdz bezpiecnziki i w razie czego w opisach napraw znajdziesz obejscie skrzynki bezpiecnzikow (opis jamszoła)

http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=4465
kazik

Post autor: kazik »

powiem tak bezpieczniki są oki a ja już korzystałem z tego całego opisu naprawy jamszoła i to nic nie dało.
emceha

Post autor: emceha »

kazik pisze:korzystałem z tego całego opisu naprawy jamszoła i to nic nie dało.
Pompa dalej nie chodzi nawet przy sposobie Jamszoła???
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a co z wylacznikiem bezwładnościowym ??
kazik

Post autor: kazik »

to muszę jeszcze sprawdzić bo tak naprawdę nie wiedziałem gdzie on jest :mrgreen:
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

trzeba ściągnąć osłonę z słupka pod stronie gdzie jest skrzynka bezpieczników i tam go zobaczysz na samym dole - puszka plastikowa z czerwonym guzikiem
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

lub białym
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
kazik

Post autor: kazik »

jest biały przycisk ale to i tak nie działa bo wyłącznik jest sprawny już nie wiem co może być nie tak.
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

kazik w twoim przypadku to może być trochę bardziej skomplikowane musisz szukać bo to pewnie jakaś pierdółka, powodzenia
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
kazik

Post autor: kazik »

dlaczego napisałeś "w twoim przypadku"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Bo karzdy samochód to osobny przypadek.
Możliwe , że Twój rocznik ma w innym miejscu przekaźnik niż u Matiego w RS-sie.
Zobacz najpierw czy jak przekręcisz kluczyk - odzywa się przekaźnik.
Jeśli tak to namierz który i podłącz się do jego wyjścia nowym przewodem i poprowadź go do pompki omijając bezwładnościowy (kij go drapał).
Przekaźnik powinieneś rozpoznać bo się załącza na moment i puszcza.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

kazik, dlatego że masz swapowane auto , ja nie twierdzę że coś musi być nie tak przełożone ale skoro sam tego nie robiłeś to pewności nie masz
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
kazik

Post autor: kazik »

chyba wiem co jest nie halo prąd z przekaźnika nie wychodzi na pompę dostaje stałe napięcia ale po przekręceniu kluczyka nie pokazuje się prąd w styku z którego powinno wyjść pompę paliwa i nie wiem jak to zrobić.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

kazik, przeanalizuj dokładnie przypadek Matiego przy RS-sie to co opisywałem.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ