Przekładka silnika na 1.6 16v z 1.3 kilka pytań

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

to że sama sie przełącza przy 2,5 tys to nie znaczy że sekwencja
jeżeli masz listwę wtryskową gazu to sekwencja

a maglownice spokojnie przełożysz jak już wyciągniesz silniki i całą resztę :razz:
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
emceha

Post autor: emceha »

giereq pisze: w 1.3 jest chyba 2 gen. a w 1.6 jest chyba sekwencja(bo sie automatycznie włacza powyzej 2.5 tys.)
Nawet 2 generacji instalka może się włączać powyżej 2.5 tysiąca obrotów ;) Ja tak miałem w golfie tylko u mnie przełaczała się powyżej 2100 obrotów a miałem 2 generacji LP założone.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

U mnie sekwencja przełącza się przy 6 tys (tak sobie życzyłem)
orioninblue pisze:jeżeli masz listwę wtryskową gazu to sekwencja
Nie masz listwy , tylko 4 wtryskiwacze z wężykami - każdy na osobny dolot w kolektorze.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jamszoł pisze:przy 6 tys (tak sobie życzyłem)
tak sie z ciekawosci zapytam - czemu ??
giereq

witam po przerwie

Post autor: giereq »

chciałem się pochwalić że auto udało się odratować i to całkiem nieźle, gdy autko stało i czekało na werdykt firmy ubezpieczeniowej, kilka osób telefonowało i chciało go ode mnie odkupić. Dlatego zaczołem się zastanawiać po co im wrak, gdy sam zdecydowałem się na remont jeden pracownik warsztatu(jeden z tych którzy chcieli odkupić) powiedział ze warto robić bo jest zdrowy i mimo wierzchnich uszkodzeń "pod spodem" nie jest źle. Okazało się że podłużnica lewa jest zupełnie cała - prawa była zagięta mniej więcej do wysokości butli gazowej reszta była cała :) więc podłuznice zostały - były sprawdzone i nie były w ogule zjedzone. Okazało się że butla przyjeła na siebie całe udeżenie stąd troszke powichrowało podłogę. Moje wątpliwości dotyczyły też zawieszenia - jak się okazało w ogóle było nie naruszone - blacharz powycinał zagiętą blachę i jeździł nim bez problemu po swojej posesji.

Okazyjnie trafiła mi się ćwiartka tylnia od anglika i tylnia klapa za 110 zl z lampą.
i w zasadzie to jedyne częsci które zostaly wymienione. no i zderzak

Auto robili znajomi mojego ojca - dodatkowo przyspawali płaty blachy wzmacniające blachę pomalowali calość i zakonserwowali od przodu przez tyl, ranty trzwy i profile zamknięte aż po dach. Auto bezproblemowo przeszło przegląd techniczny, nie ściąga, nie skrzypi jest szczelne.

za robociznę zapłacilem 1800 zł
i 600 za elementy.

Swojego 1.3 1996 sprzedałem za 4.5
Ojciec z odszkodowania dostal za srebrnego 9tys.
Więc chyba mi się opłacało.
Załączniki
DSC00072.JPG
DSC00071.JPG
DSC00069.JPG
DSC00070.JPG
DSC00068.JPG
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

hm ... sam nie wiem czy gratulować czy .... kolejnego szrota na drogach :| ktos go kupi i bedzie sie cieszyl z fajnego ayta az ktos mu znowu np. w dupe nie wjedzie a wtedy ten spawany escort zlozy sie jak harmonijka :|

polak potrafi .... :sad:

ps. a drzwi prawe tylne to nie dosc, ze zle spasowane to jeszcze gora odstaja od slupka ... przynajmniej na zdjęciu ... żenua :|
giereq

Post autor: giereq »

nie zamiezam go sprzedawać tylko zajeździć... a że dużo jeżdzę to szybko to nastąpi. Wg mnie spawanych jest większość aut(fabrycznie też mają spawy) uważam że lepszy taki spwany niż dziurawy bez podłużnic, te drzwi to złudzenie one nie odstają od blachy, tam wyłazi uszczelka :/ co ciekawe te drzwi nigdy nie były wymieniane i lakierowane a są inne niż lakier z przodu i z tyłu. Mam co do tego pewność bo auto jest w taty rękach od salonu(kupiony w 99 skarzysko kamienna). Zresztą nawet gdybym chciał sprzedać to i tak powiedział bym że bity, pozatym to widać bo lakier jednak jest inny i cena była by niska. Zresztą sprzedawać escorta nie warto bo sie dostanie psie pieniądze nawet za dobry egzemplarz. Zresztą spawany błotnik i końcówka podłużnicy to nie są raczej jakieś wyjątkowo niebezpieczne naprawy - są wręcz bardzo często stosowane.

Pozdrawiam,
ps ktoś wie czemu strona głowna ma od dłuższego czasu takie krzaki ?
mikruss

Post autor: mikruss »

Cidzej jezeli ten ess mial wspawany tyl to chwala tylko blacharzowi, bo jest to lepsze rozwiazanie niz wyciaganie na sile na ramie ;)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

tzw mniejsze zlo ?? moze i lepiej ale chyba nie wszyscy slyszeli, ze spawanie znacznie oslabia blachy :D jak juz chcial dobrze to powinien ponitować :P nie bez powodu samoloty i statki są nitowane a nie spawane :P
giereq

Post autor: giereq »

z tego co wiem tam gdzie było spawane to robił to schodkami, nie robił tego po liniach prostych tylko coś w rodzaju schodków ( niestety nie miałem przy sobie aparatu bym wam pokazał, potem na to naspawywał dość solidną blachę. W ramach testu czy nie skrzypi i sie trzyma wskoczyło trzech tych blachazy do bagaznika i skakali po nim. Pozatym stare elementy jak już wycieli z auta pokazywali mi że też są spawane więc myślę że to jest też taki stereotyp, bo fakt co innego jak sie auto spawa w połowie.... czy po słupkach przednich. Ale wymiana błotnika, podłogi na podłużnicach i paru cm podłużnicy to nie jest jakaś niewiadomo jaka kombinacja. autko przejechało przez ścieżkę i nie wykazało żadnych niedociągnięć (no może poza ręcznym ale to wina urwanego gwintu w kabinie przy dzwigni )

Ps. Ponawiam pytanie co się dzieje ze stroną główną ?
Miała być zmiana dizajnu ? a jak narazie jest zmiana w zupełnie innym kierunku :/
ODPOWIEDZ