nie bede sie sprzeczal, sprawdze kiedys u siebie, ale dla mnie to nielogiczne.... sprawdze to bede pewiensimo pisze:Wiesiu testowałem u mnie nie poszło
elektryczne szyby- pytanko
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
wiec tak
przyszły moje upragnione silowniczki
narazie połączona lewa strona (czasu brak) i niestety siłownik sie nie wyłącza jak dojedzie do końca
wiec troszkę kiszka bo impuls zamykania z alarmu trwa 24s a szyba zamyka sie w 3s
po wylaczeniu domykania w alarmie czas impulsu 1,5s
czyli o polowe za krotko
pomyślałem o podtrzymaniu impulsu przez 3s na jakims układzie, ale po dłuższych przemyśleniach stwierdziłem ze nie zda to egzaminu bo gdy będę mieć zamknięte szybki to po zamknieciu dzrzwi z pilota obciążę aku prawie 20Amperami! ( po10 A na każdą z szyb)
mam jeszcze jeden pomysł jak to wykonać jutro pokombinuje i zdam relacje czy sie udało
Mam jeszcze pytanie
gdzie i czy w ogole dostane te gumowe dystanse do zamontowania siłowników bo te co dostałem w komplecie maja w sobie resztki nitów i nie idzie ich rozwiercić
przyszły moje upragnione silowniczki



narazie połączona lewa strona (czasu brak) i niestety siłownik sie nie wyłącza jak dojedzie do końca

wiec troszkę kiszka bo impuls zamykania z alarmu trwa 24s a szyba zamyka sie w 3s

po wylaczeniu domykania w alarmie czas impulsu 1,5s

pomyślałem o podtrzymaniu impulsu przez 3s na jakims układzie, ale po dłuższych przemyśleniach stwierdziłem ze nie zda to egzaminu bo gdy będę mieć zamknięte szybki to po zamknieciu dzrzwi z pilota obciążę aku prawie 20Amperami! ( po10 A na każdą z szyb)
mam jeszcze jeden pomysł jak to wykonać jutro pokombinuje i zdam relacje czy sie udało
Mam jeszcze pytanie
gdzie i czy w ogole dostane te gumowe dystanse do zamontowania siłowników bo te co dostałem w komplecie maja w sobie resztki nitów i nie idzie ich rozwiercić

- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
uwierz mi ze idzie je rozwiercic, tez mialem z tym problem, myslalem ze bede musial kupowac nowe (jak nowe,to tylko w salonie,gdzie indziej nie znajdziesz). Ale sie nie poddalem i to rozwiercilem lamiac troche wiertel. Wystarczy zeby te nity powpadaly do srodka,to juz nie bedziesz mial problemow z ich zalozeniem do auta, nawet gdy pozostana resztki starych nitowjaras231 pisze:gdzie i czy w ogole dostane te gumowe dystanse do zamontowania siłowników bo te co dostałem w komplecie maja w sobie resztki nitów i nie idzie ich rozwiercić
Co do domykania szyb,to uwierz mi ze bez porzadnego modulu domykania szyb nic nie zdzialasz bo mozesz sobie wiecej szkody narobic niz to warte !
A tak przy okazji SIMO, jak wytlumaczysz ze u kolegi idzie duzy prad gdy szyby sa juz zamkniete ? To chyba swiadczy o tym ze nie ma czujnikow przeciazenia
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
silowniki juz zalozylem 
co do otwierania z centralnego zrobilem pare dziwnych urzadzen ktore sie do niczefo nie nadawaly
w koncu wpadlem na dobry pomysl
samo urzadzenie domykania szyb nie jest problemem
prblem tkwi tylko w wylaczeniu silownika gdy szyba dojedzie do konca
zrobilem urzadzonko na ukladziku 555 (10sekundowy timer) ma on za zadanie wylaczyc przekaznik od szybek
wszystko byloby si gdy by wylaczal tam gdzie trzeba
elementem pomiarowym jest cewka nawinieta z drutu a w srodku niej kontaktron
gdy szyba dojezdza do konca rosnie prad wytwarza sie pole elektromagnetyczne i zalacza kontaktron ktory z kolei daje krotki sygnal na uklad 555 a tez wylacza zasilanie szyby
tyle ze albo szyba nie rusza wcale bo przy rozruchu jest duzy skok pradu albo jak sie poreguluje troszke cewka to nie wylacza wcale

co do otwierania z centralnego zrobilem pare dziwnych urzadzen ktore sie do niczefo nie nadawaly

w koncu wpadlem na dobry pomysl
samo urzadzenie domykania szyb nie jest problemem
prblem tkwi tylko w wylaczeniu silownika gdy szyba dojedzie do konca
zrobilem urzadzonko na ukladziku 555 (10sekundowy timer) ma on za zadanie wylaczyc przekaznik od szybek
wszystko byloby si gdy by wylaczal tam gdzie trzeba
elementem pomiarowym jest cewka nawinieta z drutu a w srodku niej kontaktron
gdy szyba dojezdza do konca rosnie prad wytwarza sie pole elektromagnetyczne i zalacza kontaktron ktory z kolei daje krotki sygnal na uklad 555 a tez wylacza zasilanie szyby
tyle ze albo szyba nie rusza wcale bo przy rozruchu jest duzy skok pradu albo jak sie poreguluje troszke cewka to nie wylacza wcale

- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
ale jestescie pozytywnie upraciThundeR pisze:a nie lepiej i szybciej zrobić coś takiego na procku jakimś AVRku albo ARMie

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
zrobienie takiego układu trwa max 30min jak ktoś już ma gotowy program napisanyWieSiu pisze:ale jestescie pozytywnie upraciThundeR pisze:a nie lepiej i szybciej zrobić coś takiego na procku jakimś AVRku albo ARMieze chce Wam sie marnowac czas na cos co inni wymyslili juz dawno i doskonale to dziala, co prawda moze i z 10 razy wiecej kosztuje od Waszych metod,ale czas jaki zmarnujecie na zrobienie tego samemu jest nieporownywalnie cenniejszy, no chyba ze chcecie tym sposobem zdobywac doswiadczenie

robiłem już to w swoim samochodzie i z rok czasu działa bez zarzutu