Pompa paliwa + el szybki?! Brak mi słów, jaja się dzieją....

Moderator: Moderatorzy

yezozwierz

Pompa paliwa + el szybki?! Brak mi słów, jaja się dzieją....

Post autor: yezozwierz »

Zmieniłem skrzynkę w RS'ie... Założona identyczna z RQB stan piękny ładny... No ale oczywiście nie rozwiązało to problemu... Tzn na początku wszystko pięknie ładnie auto chodziło jak ta lala. Dolałem benzynki, nakleiłem aparat na kierownicę i w drogę.. (na drugi dzień). Wyjeżdżam, do ulicy, 1ka i rura,, Phhhprrhhorhhhrppprrrr dławi go. Doturlałem się kawałek dalej zjechałem na bok, luz wrzucam - zgasł. Przekręcam kluczyk nie pali... Wsłuchuję się - nie działa pompa... Zrobiło mi się gorąco z nerwów więc chcę otworzyć szybki - o i niespodzianka. Zapłon przekręcony, pompa nie zawyła ale i SZYBKI NIE DZIAŁAJˇ!! No to co, wyłączyłem z kluczyka i otwieram drzwi żeby je otworzyć i proszę... DALEJ NIE DZIAŁAJˇ!!! Otwarte drzwi, przekręcam kluczyk, pompa cicho siedzi ale szybki działają!! Zadzwoniłem po ojca z holem i czekam na niego, zapłon przekręcony. Nagle "brrrrrr" pompa zawyła wtryski nabiło. Patrzę na szbyki - działają!! Przekręcam kluczyk dalej - odpalił "od strzała". No to zapinam 1kę, 2kę i idzie ale jakośtrochę topornie (wszystko mam nagrane na wideo, potem wrzucę w nocy). Jadę pod górkę w kierunku wjazdu do domu redukuję a on proszę zgasł w momencie skręcania we wjazd.. Stoję przed szczytem górki gdzie już 3 wypadki były bo pędzą jak szaleni i jak ktoś wyjeżdża to się czasem nadziewają a ja STOJĘJAK BARAN w poprzek drogi!! Wyskoczyłem wpycham go dalej i słyszę piski... Na szczęście jakaś A3 wyhamowała.. Rozbujałem auto żeby przez jakiś pagórek go wepchnąć do wjazu i padłem ze zmęczenia... LUDZIE CO TO MOŻE BYĆ!!
grzrtk

Post autor: grzrtk »

niestety chyba ponownie skrzynka bezpieczników... tamta wymieniłeś na nówke czy używaną?
może to być równierz wina któregoś z przekaźników
yezozwierz

Post autor: yezozwierz »

Nówkę :D ? żartujesz sobie :P ? Nie no nie wierzę że to skrzynka, pochodzi z pewnego jeżdżącego samochodu.. A jaja z pompą działy się też na starej... Ale z szybkami już nie ;] Jak założyłem skrzynkę to było OK, przejechałem się i było fajnie, potem postał pod chmurką na deszczu i proszę...
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Ja miałem ciągłe problemy z zapalaniem i ostatnio parę razy auto mi zgasło, w końcu wyszło, że to pompa. Stara już była zużyta, ciśnienie jako tako trzymała, ale coś w środku było i zatykało mi dopływ paliwa (coś się urwało w niej). Teraz mam nową pompę i brak problemów z zapalaniem (przynajmniej narazie).
yezozwierz

Post autor: yezozwierz »

Ale ona się potem wogóle nie włącza... No i czemu te szybki nieszczęsne też szwankują?!
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ja bym zacząl od podania zasilania na pompe od razu ze stacyjki, z pominieciem skrzynki, wylacznika bezwladnosciowego itd tak sobie pojezdzij :] jak bedzie dalej sie wylaczac to pozostaje tylko pompka do wymiany
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

cidzej, ma dobry pomysł. Tak zrób a sprawa się wyjaśni :-)

Wg mnie to nie pompa, ale trzeba sie upewnic, sam jestem ciekaw co wyjdzie :P
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
ODPOWIEDZ