czujnik położenia przepustnicy

Moderator: Moderatorzy

Twiks

Post autor: Twiks »

Jeśli chodzi o instalkę gazową to mam chyba 2 generacji .A co do pozostałych rzeczy to znaczy ciśnienia paliwa to nie za bardzo wiem jak to zrobić?Pompa sie załącza po przekręceniu kluczyka bo słychać brzęczenie i paliwo dochodzi do wtrysku bo sprawdzałem.A co do ciśnienia to nie wiem bo akurat tego nie zmierzyłem.Ciekawi mnie jedno dlaczego po paru minutach od odpalenia i ponownego przełączenia z gazu na benzynę jest ok.I potem jest cały czas dobrze dopiero się pierdzieli bo tego nie można inaczej nazwać po nocy czyli po kilkunastu godzinach stania samochodu bez odpalania!
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Sprawdź to o czym pisałem - może po nocce przepustnica jest zastana ? a jak się rozgrzeje to puszcza, ewentualnie sprawdź jeszcze czujnik temperatury zasysanego powietrza i czujnik temperatury wody - ale ten co daje impulsy na kompa a nie na zegar.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

a po nocy pali Ci na dotyk czy tak raczej nie bardzo?
Twiks

Post autor: Twiks »

Lordpablo więc jak wcześniej problem pojawia się właśnie po nocy.Dzisiaj wymieniłem czujnik prędkości jazdy przy czym zresetowałem od razu kompa samochód nie był odpalany przez ostatnie 2 dni,więc myślałem że może będzie dobrze.Okazało się że problem się pojawia czyli musi być to co innego bowiem samochód po odpaleniu nie może wejść na obroty 1000 i spadają do 850 i tak jest przez 3-4 minuty potem drgania silnika się normują i jest 900 i już nie kopci z rury.Może to regulator ciśnienia paliwa albo pompa paliwa.Tylko za bardzo nie wiem jak zmierzyć samemu wydajność pompy i regulatora ciśnienia!Pozdrawiam!
demo

Post autor: demo »

a ja mam takie pytanie czy uszkodzony czujnik polozenia przepustnicy = odpiety ten czujnik, bo ja mam znow problemy z obrotami, przeplywomierz sprawny, dzis jak odlaczylem czujnik polozenia przepustnicy, silnik zlapal normalne obroty, wkreca sie elegancko na obroty i szybciej sie poruszza, po podpieciu wtyczki muli go zawiesza sie na roznych obrotach, czy mozna jezdzic na odpietym (do czasu zakupu drugiego - tani nie jest) czy odbije sie to na zywotnosci podzespolow samego silnika i czy moze doprowadzic do powaznej awarii??
Marcin

Post autor: Marcin »

SIemka wlasnie kupilem esiego i mam takie banalne pytanie gdzie sie spuszcza olej z silnika i czy olej silnikowy jest razem z olejem przekladniowym? z góry dziekuje za odpowiedz;)
Marcin

Post autor: Marcin »

SIemka wlasnie kupilem esiego i mam takie banalne pytanie gdzie sie spuszcza olej z silnika i czy olej silnikowy jest razem z olejem przekladniowym? z góry dziekuje za odpowiedz;)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Marcin, popatrz gdzie wstawiasz pytanie - olej z silnika spuszcza się na dole misy olejowej z prawej strony silnika i nie ma on nic wspólnego z olejem przekładniowym.
Nie rób bałaganu !!!!!
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

jamszoł pisze:nie ma on nic wspólnego z olejem przekładniowym.
nie ma też nic wspólnego z czujnikiem położenia przepustnicy! :evil: :evil:
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ