problem z odpalaniem:(

Moderator: Moderatorzy

tomaszania

problem z odpalaniem:(

Post autor: tomaszania »

Witam problem jest nastepujący:
RAno wsiadam do samochodu odpala na dotyk jest super, przejade czasem 500 metrow, 2km, 15 km, zatrzymam się wracam po 20, 30 minutach i juz nieda rady odpalić rozrusznik kręci a samochod nieodpala:( musze postać około 1 godiznki i go pomęczyć żeby odpalił:( zachowuje sie tak i na zimnym i na ciepłym silniku:( ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić?
Czy pomogło by dorzucenie kabla + do rozrusznika i - do masy? czy może brak ładowania na wysokich obrotach? pomóżcie:(


1,8 16V 1995
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12915
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

skoro rozrusznik kręci a piszesz że go męczysz czyli prąd ładuje bo jakby nie ładował to byś se pokręcił guzikiem od spodni ;) . kiedy świece wymieniałeś i kable wysokiego napięcia? po mojemu to tu tkwi problem. e moim poprzednim fordzie wymiana kabli pomogła bo miały przebicie.
a pompa paliwa dziala? słychać ją po przekręceniu kluczyka?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
tomaszania

Post autor: tomaszania »

pompa paliwa działa. No ale jeśli była by to wina kabli i świec to by nieodpalał wogule. a on jak odpocznie to odpala:( niewiem , dziwne w tym jest to że żaden elektryk niewspomnial o kablach i świecach:( a byłem już u 4:(:(
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Masz gorszą wersję tego co ja. U mnie jak narazie tylko dwa razy masakrycznie trudno dało się auto odpalić. Wymieniłem świece, ostatnio kable i auto było na przeglądzie u elektryka. Dalej czasami zdarza się, że trochę ciężej odpala (za drugim razem, albo po 5-6s od przekręcenia rozrusznika). Kable od stacyjki do rozrusznika mam zmienione i nic nie zmieniło.
Prawdopodobnie skrzynka bezpieczników, tak mi mówi mechanik. Elektryk mi znowu powiedział, że skrzynki mam nie ruszać na razie i czekać po tym co zrobił, czy problem się zacznie nasilać :???:.
Z drugiej strony możesz sprawdzić, czy masz wszystko oki z wyłącznikiem wstrząsowym.
Pozdrawiam
tomaszania

Post autor: tomaszania »

ja wymiane skrzynki bezpiecznikow mam już za soba wymieniłem ją w kwietniu:(:( jutro daje go do elektryka następnego może mądrzejszego..hehe jutro powiem mu o świecach i kablach i o tym wyłączniku zobaczymy co powie:( miejmy nadzieje że naprawi bo jak nie to wywoże go na części w cholere...
pozdrawiam
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ja to bym zaczal od sprawdzenia czy jak krecisz, a auto nie odpala, to czy iskra a swiecach jest.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Może tej iskry nie być .
tomaszania, sprawdź wtyczkę od czujnika położenia wału lub sam czujnik - tu lubi być przyczyna takich awarii.
Na początku pompa paliwa się odezwie ale potem jak kręcisz rozrusznikiem to nie będzie chodzić , poza tym nie bedzie impulsu na wtryski i nie będzie iskry na świece.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
tomaszania

Post autor: tomaszania »

iskra jest sprawdzane wczoraj:(:(:(przez elektryka:(:(:(
zanzi

Post autor: zanzi »

Ja mialem to samo w w swoim, tylko ze to diesel wiec przyczyna mogla byc zupelnie inna... W kazdym razie u mnie walnieta byla pompa wtryskowa,wymienilem i niema juz zadnych problemow, wiec moze warto sprawdzic u Ciebie pompe paliwa
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

zanzi pisze:Ja mialem to samo w w swoim, tylko ze to diesel
a kolega miał to samo w widlaku, tylko na CNG ... no ludzie ! co ma piernik do wiatraka ??
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12915
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

cidzej pisze:co ma piernik do wiatraka ??
piernik w kształcie wiatraka lub wiatrak z piernika ;)
na moje to kable, mój jak był zimny to palił a jak ciepły to kable "miekły" i prądu nie było.
kable zmieniłem i po problemie.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
ODPOWIEDZ