Witam !!! zabralem sie wczoraj do wymiany kokpitu z mk6 na mk7 ale mam duzy problem z predkosciomierzem mianowicie zbyt mocno pociagnalem i wyrwalem linke pancerz zostal ale calą linke mozna wyciagnac ...co zrobic ?? prosze o szybką pomoc...
ps. jescze jedno odkrecilem cala kierownice z calym tym walkiem..i chyba zle zrobilem bo teraz jak przykrecilem wszystko na maksa dodam ze nie bylo jeden srobki to dokrecilem ..ale kierownica leciutko tj lata w lewo i prawo i slychac takie stukanie.. nie wiem czy juz wczesniej bylo to slychac czy tylko teraz jak ruszylem to zaczelo...
prosze o pomoc
Odkręcasz stary pancerz od skrzyni, od licznika masz już wyrwaną więc nie ma problemu, wyciągasz całość a potem musisz przepleść nową. Lepiej zrobić to od strony komory silnika
a teraz mam jeszcze jeden problem bo nie wiem jak podlaczyc zegary od mk 7 bo tam jest na 2 kostki a ja mam jedna jak ja przerobic...
aha zobacze ale ta linka jest urwana chyba przy skrzyni juz nie mowie o pancerzu ...bo przy zegarach ma takie kwadratowe zakonczenie ale jak ja ciagnalem przez pancerz od skrzyni to w kabine ja wycignalem i byl tylko taki jakby sznurek...
Bosaczek55, tej lince nic nie bedzie, nie boj sie, ja mialem tak samo w cabrio, sciagnalem zegary i linka zostala w liczniku, a pancesz odpadl Przy zakladaniu musisz tylko pamietac, zeby odlaczyc linke przy skrzyni biegow, wtedy wkladasz linke do licznika (sama linke), a potem nakladasz pancerz na licznik i nastepnie wkladasz wszystko w skrzynie i po problemie. A same zegary musisz przerobic, juz gdzies mowilem ze trzeba wszystkie kostki zmienic. Bierzesz miernik w reke i sprawdzasz ktory kabelek odpowiada jakiemu w nowym liczniku
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
aha a ona na koncu nie powinna miec zadnego zakonczenia ?? bo u mnie wyglada to jak kawalek jakiegos sznurka co sie odpala kosiarke od strony licznika jest jakas koncowka wiec ok ale czy do skrzyni nie powinna tez jakas wchodzic ??
korcze no pobawilbym sie z tym licznikiem ale przydaly by mi sie 2 kostki do tamtego licznika najlepiej z kawaleczkami kabli bo tak zawsze lepiej sie brac a niestety gosc od ktorego kupilem deske nie mial takowych...i jak narazie woze sie bez licznika udalo mi sie przekladke zrobic w 12 godzin jak myslicie to dlugo czy krotko....oczywiscie od wjazdu do wyjazdu z garazu tyle minelo
czas Twojej pracy jest wg mnie w normie Tyle to powinno zajac komus kto tego nie robil jeszcze. A co do samej linki,to linka jak ja od strony zegarow wepchasz tak jak powinna byc,to z drugiej strony przy skrzyni powinna bardzo podobnie wygladac. Tam teoretycznie jakis haczyk jest,zeby ta linka nie latala, Tobie udalo sie go wyrwac,stad Twoje pytania o linke. Ale bez tego haczyka/blokady tez dziala Mi od 2-3 tygodni dziala doskonale
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982