U mnie w 1.3 byl smok skrzywiony i nie zasysal oleju czasami. Zrobilem fotorelacje, jest w opisach napraw.
moze byc tak ze smok jest tez zasyfiony itp, itd, pompa siada, a jak nie to , to tez wole nie pisac....
kontrolka oleju
Moderator: Moderatorzy
- kupiec
- Posty: 12913
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
PISAĆ!!!!!!!!!! i tak jestem załamany tym złomem. kupiłem zajechane gówno no i teraz dudki szykuje na remont więc pisać panowie, pisać. bez obaw podcinać żył nie będe, za stary jestem.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
No dobra to napisze:
-szif wału - ok 150 zł
-nowe paneweki - mysle ze ok 150 zł starczy
-nowe pierścienie tłokowe - max 150 zł (do Zeteca ok 120 zł kosztują)
-obróbka głowicy - no i tu cena może być rozbieżna od 100 zł jak tylko planowanie do ok 500 z wymiana gniazd, uszczelniaczy, jakis zaworów (może nawet ciut wiecej ale nie powiinno)
-no i mechanik - mój mechanior za rozebranie i złożenie takiego motoru (wyciąga i wkłada w auto) jak się dobrze do niego uśmiechnąć
400 zł woła...
-do tego wszystkie uszczelki, płyny, rozrząd (wież mi,że to też sporo pociągnie)
-być może jeszcze sprzęgło jak w kiepskim stanie - ok 400 zł....
-szif wału - ok 150 zł
-nowe paneweki - mysle ze ok 150 zł starczy
-nowe pierścienie tłokowe - max 150 zł (do Zeteca ok 120 zł kosztują)
-obróbka głowicy - no i tu cena może być rozbieżna od 100 zł jak tylko planowanie do ok 500 z wymiana gniazd, uszczelniaczy, jakis zaworów (może nawet ciut wiecej ale nie powiinno)
-no i mechanik - mój mechanior za rozebranie i złożenie takiego motoru (wyciąga i wkłada w auto) jak się dobrze do niego uśmiechnąć

-do tego wszystkie uszczelki, płyny, rozrząd (wież mi,że to też sporo pociągnie)
-być może jeszcze sprzęgło jak w kiepskim stanie - ok 400 zł....
- kupiec
- Posty: 12913
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
po przerwie świątecznej witam wszystkich!
ale do tematu - troche stała bryka więc nie robiłem nic z tym czujnikiem ale przed świętami zabrałem się za robote i tak - czujnik wymieniony i dalej świeciła kontrolka ale po wymianie oleju i filtra po problemie! więc twierdze że to po poprzedniej wymianie oleju coś tam musiało zostać i zatrzymywało przepływ oleju.
przejechałem 800 km w ciągu 4 dni i nawet nie zamrygała.
dzięki wielkie koledzy za pomoc i słowa otuchy.
ale do tematu - troche stała bryka więc nie robiłem nic z tym czujnikiem ale przed świętami zabrałem się za robote i tak - czujnik wymieniony i dalej świeciła kontrolka ale po wymianie oleju i filtra po problemie! więc twierdze że to po poprzedniej wymianie oleju coś tam musiało zostać i zatrzymywało przepływ oleju.
przejechałem 800 km w ciągu 4 dni i nawet nie zamrygała.
dzięki wielkie koledzy za pomoc i słowa otuchy.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty