kontrolka oleju
Moderator: Moderatorzy
- kupiec
- Posty: 12913
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
kontrolka oleju
szukałem ale nie znalazłem. dzisiaj jadąc furmanką to takie coś się stało że na wolnych obrotach zapala się kontrolka oleju a jak dodam gazu i obroty więcej jak 1100 to gaśnie. co to znaczy?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
właśnie - ja bym zaczoł od sprawdzenia stanu oleju - potem czujnika ciśnienia - może być już zmęczony.darcun4 pisze:Albo ....dolej oleju
Następnie gdy tu jest wszystko OK to niestety trzeba dobrać się do pompy - ale nie do remontu pompy ale raczej do połączenia rurki pompy z blokiem.
piszesz , że była remontowana - czy złożona była na uszczelkę - chodzi o połączenie pompa - (rurka pompy która doprowadza olej do bloku) - blok - musi być łączone poprzez uszczelkę bo inaczej olej zamiast do bloku ucieka spowrotem do misy i nie ma ciśnienia.
Ewentualnie ktoś co pompę przykręcał nie zabezpieczył śrób i się popuściły lub odkręciły przy tym łączeniu a śruby leżą w misie olejowej.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- kupiec
- Posty: 12913
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
jamszoł źle mnie zrozumialeś, pompa nie była remontowana. a co do oleju to wiem że się sprawdza. poprostu jak olej się nagrzewa to kontrolka się zapala na obrotach do 1100 a później gaśnie. mam złe wspomnienia jak w czerwcu zajechałem escorta mkIV. siadła pompa a byłem w trasie no i kapa.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- leszek
- Posty: 2568
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
znaczy się tylko na ciepłym silniku sie tak dzieje????kupiec pisze:poprostu jak olej się nagrzewa to kontrolka się zapala na obrotach do 1100 a później gaśnie.
No to gorzej

Ale bądzmy dobrej myśli. Tak jak chlopaki mówili,zacznij od czujnika.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować 

- kupiec
- Posty: 12913
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
powracam do tematu. ponad 2 miesiące stał u mechanika to nie wymieniłem czujnika ale wczoraj wymieniłem i dalej miga lub świeci jak jest ciepły silnik do 1000 obrotów. stan oleju idealny.
jamszoł pisales coś o jakimś połączeniu pompy. napisz coś więcej jak to zrobić i co z czym połączyć.
coś czuje że się wpakowałem z tym dieslem
jamszoł pisales coś o jakimś połączeniu pompy. napisz coś więcej jak to zrobić i co z czym połączyć.
coś czuje że się wpakowałem z tym dieslem

تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
coś czuje żę słabnie ciśnienie po zagrzaniu oleju ,przyczyny bym zaczoł szukać od pompy oleju
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
kupiec pisze:jamszoł pisales coś o jakimś połączeniu pompy. napisz coś więcej jak to zrobić i co z czym połączyć.
Pompa olejowa zasysa olej z dołu miski olejowej i pompuje go rurką metalową do góry - do bloku (kadłuba silnika)jamszoł pisze:połączenia rurki pompy z blokiem.
Chodziło mi właśnie o to połączenie - pomiędzy tą rórką a kadłubem.
Skręcane jest to na uszczelkę - więc jak silnik się rozgrzeje i olej zrobi się rzadszy to jest możliwe , że tam część oleju ucieka z powrotem do misy olejowej.
Jak to nie to

Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]