MK7 TDI
Moderator: Moderatorzy
- kupiec
- Posty: 12731
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
adrianolkusz tak czy siak kup zimą lub auto które znasz.
a wy panowie jak tak dalej będziecie pisac o sprzedazy diesla to kolega kupi calibre 1.6 na gaz po agro-tuningu
a wy panowie jak tak dalej będziecie pisac o sprzedazy diesla to kolega kupi calibre 1.6 na gaz po agro-tuningu
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Bez przesady z tym kupowaniem zimą. Jak ktoś tylko na to patrzy, to chyba też nie do końca wie o czym mówi, bo auto można 5 min przed wizytą na 15 sekund odpalić, że nawet kolektor wydechowy dobrze nie zagrzeje się i przychodzi kupujący dotknie ręką silnik, mało mu od mrozu nie przymarznie do klawiatury kręci i na dotknięcie pali ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Także ja proponuję Ci adrianolkusz byś patrzył ogólnie jak wygląda auto.
Na silnik jest prosty patent żeby widzieć czy jeszcze pojeździ - na pracującym silnik wyciągnij bagnet i przygazuj na pompie wtryskowej troszkę. Jeśli chociaż troszkę kropki z niego, to już lekkie przedmuchy, aczkolwiek jeśli są to niewielkie 'wytryski' to jeszcze nie tragedia. Natomiast jak już będzie walić, że Ci rękę ubrudzi czy silnik w koło zaleje, to odpuść sobie...
Kolejną rzeczą to patrz na kierownicę, pedały, lewarek od biegów i fotele. I to w takiej kolejności jak Ci podałem, bo to po kolei najszybciej się zużywa.
Np. jeśli kierownica będzie dobra, a lewarek popękany i przetarty, to na 99 % duży przebieg.
U mnie mam niecałe 210000 km teraz i kierownica dopiero zaczyna mieć mniejszy profil po lewej stronie i u góry - ale podkreślam mniejszy a nie jak często widać jest łysa i popękana. Do takiej właśnie to jej jeszcze z dobre 100-200 tys brakuje. Pedały całkowity profil jeszcze i lewarek nieruszony w sumie. Jak nówka. Fotele to samo. Także naprawdę 200000 km w aucie to jeszcze w środku niewiele zużycia powinno być widać.
Najlepiej to widać w porównaniu z benzyniakami - jak mają 150 tys. to naprawdę wiele Escortów jak nowe w środku wygląda, a diesle 150 tys. jakoś wyekploatowane dziwnie
Może do diesla gorsze materiały montowali?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Więc jeśli będziesz widział coś poniżej 200 tys. przebiegu a będa znaczne zużycia w środku to wiedz, że raczej napewno licznik się nie zgadza.
Niestety w tych Escortach do 99 czy 2000r. setkę tysięcy trzeba samemu ustalić, bo u sprzedających dopiero zazwyczaj druga się nakręca
Powinien być licznik jak w Mondeo do 1 mln, wtedy już trzeba przestawiać a tutaj zawsze jest 100 ileś ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gdybyś chciał coś więcej pogadać, to mój nr GG 2870007
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Także ja proponuję Ci adrianolkusz byś patrzył ogólnie jak wygląda auto.
Na silnik jest prosty patent żeby widzieć czy jeszcze pojeździ - na pracującym silnik wyciągnij bagnet i przygazuj na pompie wtryskowej troszkę. Jeśli chociaż troszkę kropki z niego, to już lekkie przedmuchy, aczkolwiek jeśli są to niewielkie 'wytryski' to jeszcze nie tragedia. Natomiast jak już będzie walić, że Ci rękę ubrudzi czy silnik w koło zaleje, to odpuść sobie...
Kolejną rzeczą to patrz na kierownicę, pedały, lewarek od biegów i fotele. I to w takiej kolejności jak Ci podałem, bo to po kolei najszybciej się zużywa.
Np. jeśli kierownica będzie dobra, a lewarek popękany i przetarty, to na 99 % duży przebieg.
U mnie mam niecałe 210000 km teraz i kierownica dopiero zaczyna mieć mniejszy profil po lewej stronie i u góry - ale podkreślam mniejszy a nie jak często widać jest łysa i popękana. Do takiej właśnie to jej jeszcze z dobre 100-200 tys brakuje. Pedały całkowity profil jeszcze i lewarek nieruszony w sumie. Jak nówka. Fotele to samo. Także naprawdę 200000 km w aucie to jeszcze w środku niewiele zużycia powinno być widać.
Najlepiej to widać w porównaniu z benzyniakami - jak mają 150 tys. to naprawdę wiele Escortów jak nowe w środku wygląda, a diesle 150 tys. jakoś wyekploatowane dziwnie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Więc jeśli będziesz widział coś poniżej 200 tys. przebiegu a będa znaczne zużycia w środku to wiedz, że raczej napewno licznik się nie zgadza.
Niestety w tych Escortach do 99 czy 2000r. setkę tysięcy trzeba samemu ustalić, bo u sprzedających dopiero zazwyczaj druga się nakręca
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gdybyś chciał coś więcej pogadać, to mój nr GG 2870007
Będzie odma zatkana i ten sam efekt bedzie bo nie bedzie odpowietrzania dołu silnika a tam zawsze działa cisnienie. Jak pojdzie niebieskawy dym z tego to w tedy o tak przedmuchy są tak samo jak by z odmy dawało mocno dymem, bo jak jest lekki to po prostu silnik "oddycha".TDiesel pisze:Jeśli chociaż troszkę kropki z niego, to już lekkie przedmuchy, aczkolwiek jeśli są to niewielkie 'wytryski' to jeszcze nie tragedia. Natomiast jak już będzie walić, że Ci rękę ubrudzi czy silnik w koło zaleje, to odpuść sobie...
- cidzej
- Posty: 11737
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
mały OFF:
a uwierzcie mi, ze spotkalem juz wiele razy sprowadzane autka z przebiegiem 100-180tys km i jakos przy nich moj silnik to jak salonowa nówka
wystarczy, że wam powiem iż przy tym przebiegu dalej śmiga na ELF Competition 5W-40 (pełny syntetyk), od wymiany minelo juz 5tys km i nie ubywa
spokojnie moge jej skrecic licznik na 120tys km, wymienic pare pierdół (wytarty "wolant", gałke lewarka, fotel kierowcy) i bedzie w lepszym stanie niż te trupy zza zachodniej granicy ...
w tej chwili krąży masa głupich opinii o pojazdach, tylko dlatego, ze kupujemy złom z przekreconym licznikiem od wujków Helmutów i cioć Helg myśląc, że to mega okazja a tu sie okazuje, ze po 10tys km pada nam silniczek w samochodzie, ktory ma ledwo 150tys km (w rzeczywistosci chyba raczej 1 500 tys km
)
napewno też każdy z was ma jakiegos znajomego ktory kupil super mega wypas bryke, stan igła, a po jednej zimie w polsce jest bardziej dziurawy niz 16-letni escort i wszla cala masa spawow i odpadlo sporo kg szpachli![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
no prosze a ktos sie ostatnio krzywil jak mu powiedzialem, ze moj "nowy" nabytek ma prawie 300 tys km na szafieSeba pisze: Wieszac to trzeba DEBILI ktorzy ogladajac na gieldzie 15 letniego diesla sie obracaja na piecie bo ma juz 200tys przejechane a on by chcial max 120 .
Aby towar sprzedac musi byc taki jaki chce kupujacy (kupujacy DEBIL)- no i jest
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
w tej chwili krąży masa głupich opinii o pojazdach, tylko dlatego, ze kupujemy złom z przekreconym licznikiem od wujków Helmutów i cioć Helg myśląc, że to mega okazja a tu sie okazuje, ze po 10tys km pada nam silniczek w samochodzie, ktory ma ledwo 150tys km (w rzeczywistosci chyba raczej 1 500 tys km
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
napewno też każdy z was ma jakiegos znajomego ktory kupil super mega wypas bryke, stan igła, a po jednej zimie w polsce jest bardziej dziurawy niz 16-letni escort i wszla cala masa spawow i odpadlo sporo kg szpachli
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- kupiec
- Posty: 12731
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
neosystem po pierwsze witam kolege z tychów a po drugie jak ja kupowałem mojego to miał 147.000 km przejechane (jak nic ze 300-400) a silnik jest do kapitalki. wiec mam nadzieje że twój jest lepszejszy.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty