Zepsul sie:/
Moderator: Moderatorzy
siedzi na swoim miejscu..emceha pisze:Przemo, sprawdź jeszcze jedną rzecz. Do kolektora dolotowego idzie nad silnikiem spłaszczona rura od powietrza. Łączy się z kolektorem już jako okrągła, jest tam taki oring gumowy. Sprawdź czy on dobrze tam siedzi i czy wogóle ci przypadkiem nie zwślizgnęła się z kolektora. Ja miałem podobne objawy i to była wina ześliźniętej rury od powietrza.
to jednak nei filtr paliwa:/ cos my tyka jak zegarek zaczelo i wydaje mi sie ze odlglos dochodzi kolo przepustnicy
zrobilem test diagnostyczny tylko nie wiem jak czytac te kody bledow.. link do wideo: http://wyslijplik.pl/download.php?sid=uZez9zI0
cisnienia pompy nei mam czym sprawdzic.. ale mam pompe z 1,6 efi 105km sprawna wiec moge podmienic..
swiece daja iskre, kable dobre, filtr paliwa wymieniony
cisnienia pompy nei mam czym sprawdzic.. ale mam pompe z 1,6 efi 105km sprawna wiec moge podmienic..
swiece daja iskre, kable dobre, filtr paliwa wymieniony
dzieki wszystkim za pomoc.. byla to pompa paliwa i przewod;] pompa z 1,6l 8v efi 105km pasuje, przewod dalem miedziany, bo oryginalny(gotowy) ciezko kupic, tylko mi teraz jakos za duzo beny pokazuje:D prawie pelny bak:D
co do testu diagnostycznego to nie wiem czemu takie kody wyszly.. auto chodzi.. 60km zrobilem po wymianie pompy i elagancko..
co do testu diagnostycznego to nie wiem czemu takie kody wyszly.. auto chodzi.. 60km zrobilem po wymianie pompy i elagancko..
- Yagr
- Posty: 14630
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
wystarczy żeby w czasie tych twoich machinacji nad silnikiem dostał przerwę na przewodach (np. jak ruszałes kablami) i ECU zarejestrował błąd. Jak wszystko jest o.k. to zrób reset i sprawdź po jakimś czasie znowu.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
ale jak ci mowilismy, ze pompa sie zdup...czyła to mówiłeś, że sika prawidłowoPrzemo pisze:dzieki wszystkim za pomoc.. byla to pompa paliwa i przewod;]


co do kodów błędów - tłumaczyłem już to kilku osobom na postawie własnych doświadczeń - wystarczy rozregulować ciśnienie paliwa na wtryskiwaczu i robi sie "choinka" błędów w kompie i można sobie wymieniać czujniki do woli - nic to nie da


