cynkowanie
Moderator: Moderatorzy
cynkowanie
Witam mam pytanie do Was czy robiliscie ocynk jakiejs pojedynczej czesci waszych escortow... bo ja mam do wymiany próg od strony pasazera i tak sie zastanawiam czy jak bym kupił nowy to czy dało by rade przed założeniem ocynkować go i ile by to mogło kosztować??
deathrider_85, tylko mi nie chodzi o cynk w sprayu ale o takie konkretne ocynkowanie u fachowców bo sobie pomyślałem ze jak mam płacić za robienie w kółko tego samego to wole kupić nową część (np. błotnik czy coś takiego) ocynkować to i dopiero malować... miałbym bym spokój na dłużej a koszta chyba nie były by dużo większe ale to się okaże jak da znać SlaVkoEg, co i jak...
A zamiast spawać,będziesz przyklejał?roy019 pisze:mi nie chodzi o cynk w sprayu ale o takie konkretne ocynkowanie u fachowców
Rura stalowa,odtłuszczona,wypiaskowana, w warunkach basenowych (duża wilgoć) wytrzymała 4 m-ce.Akurat tyle,żeby dokonać odbioru technicznego.Też byłbym ciekawy jakie są opinie na temat tego specyfiku
W całości karoserię też galwanizują?Moj kumpel ma galwanizernie i robia tam takie rzeczy
W sumie nie wiem jakie najwieksze elementy robia ale wiem ze ktos juz kiedys jakies czesci do samochodu cynkowal, maja do tego wanny wiec raczej da rade zreszta macie strone i moze cos na niej wyczytacie a ja sie jutro zapytamdarcun4 pisze:Cytat:
Moj kumpel ma galwanizernie i robia tam takie rzeczy
W całości karoserię też galwanizują?

http://www.mar-kar.prv.pl/
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
No więc dla osoby chcącej sobie całego escorta ocynkowac sprawa jest prosta - jedzie się essem na złomowisko wyposażone w zgniatarkę, tą maszyną koregujemy wymiary escorta do tych odpowiednich do wanny cynkarskiej (w zakładzie z linku wyżej 2.40m x 1.20 x 1.00), zanurzamy tak przygotowanego escorta w wannie i dokonujemy ocynku, wyciągamy escorta i wieziemy do blacharza który z całą pewnością metodą prostych tricków warsztatowych przywróci escortowi wymagane wymiary i cieszymy się w pełni ocynkowaneym escortem
A tak poważnie to moim zdaniem skóra jest niewarta wyprawki. Nawet auta z w pełni ocynkowanym nadwoziem też na skutek uszkodzeń mechanicznych łapią rdzę, koszt ocynku nie będzie niski (ale poczekajmy na pewne informacje) a koszt blach do essa jest niski. A że robocizna droga? za ocynk samochodu pewnie nie wezmą mniej niż blacharz za porządną blacharkę. Takie jest moje zdanie.

A tak poważnie to moim zdaniem skóra jest niewarta wyprawki. Nawet auta z w pełni ocynkowanym nadwoziem też na skutek uszkodzeń mechanicznych łapią rdzę, koszt ocynku nie będzie niski (ale poczekajmy na pewne informacje) a koszt blach do essa jest niski. A że robocizna droga? za ocynk samochodu pewnie nie wezmą mniej niż blacharz za porządną blacharkę. Takie jest moje zdanie.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
heheh to przeciez oczywiste ze calym samochodem tam nie wjedziesz. Myslalem ze chodzi Ci o pojedyncze czesci typu progi, blotnik, itp. a nie cale podwozie
Z takim czyms to mozna jechac do duzych firm a nie do malej, prywatnej firmy, ktora ma za zadanie wyzywic rodzine. Pozatym mysle ze ocynkowanie calego samochodu byloby bardzo drogie i nieoplacalne...
