elektryka

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Konkret : :mrgreen: - trzeba wziąć multimetr - przełączyć go na pomiar przejścia (brzęczyk) i po kolei sprawdzać przejścia między masą samochodu a przewodami w rozłączonych kostkach.
Zacznij od kostki tej od silniczka.
Tam najczęściej może dojść do przerwania izolacji na kablu.
Jeśli na którymś przewodzie zapiszczy brzęczyk od multimetru to znalazłaś kabel na którym robi się zwarcie do masy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ