zawory i zimno

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Uszczelniacze po piątaku?Ale Was w tym Wrocku w rogi walą ;) . Ja płaciłem po 2,80 :smile:
mikruss

Post autor: mikruss »

W tej chwili jestem w domu kolo Ostrowa Wlkp. a przy 16V sa inne niz przy 8V i takie tam ale sam tego i tak nie zrobie bo trzeba gniazda nowe powstawiac.
Wiem ze za podobne pieniadze mozna juz caly silnik kupic (ok 800 zl) ale w jakim bedzie stanie to nigdy nie wiadomo, a do tego jeszcze jakies uszczelnienia , rozrzad i inne i 1600 zl jak w moorde szczelil a tak mam swoj naprawiony i wiem co mam, zreszta na pogietych zawirach szedl 160 km/h bez problemu wiec nie jest taki zly :mrgreen:
LNOWAK1986

Post autor: LNOWAK1986 »

W moim tez głośno chodziły zawory. Właśnie jestem w trakcie ( rozebrany silnik ) wymiany uszczelniaczy zaworów komplet do 1.4i 8v kupiłem za 45zł przy zakupie trzeba uważać co się kupuje, wcześniej kupiłem uszczelniacze w sklepie z częściami tylko do forda 3zł/szt ale dzisiaj po zdjęciu pokrywy i odbezpieczeniu pierwszego zaworu okazało się ze sa 2 rodzaje tych uszczelniaczy: same „kapturki” lub „kapturki” z podkładką którą dociska sprężyna – takie były u mnie. Niestety tych uszczelniaczy nie da się założyć na zamontowanej głowicy ( głowica chyba nie jest płaska, a zawory są przesunięte względem świec). Zaraz idę zdjąć głowice, oby nie było dodatkowych kosztów ....
LNOWAK1986

Post autor: LNOWAK1986 »

udało sie zmienić uszczelniacze nie demontując głowicy. Trzeba sobie zrobić z płaskownika odpowiedni przyrząd. Z jednej strony widełki z drugiej otworek na śrubę. Zakładamy to na śrubę mocująca dźwignie zaworów i skręcamy . sprężyna się ściśnie i można założyć bez problemu te 2 stożkowe blokady. Chodzi jak chodził ale może przestanie brać olej i dymić.
ODPOWIEDZ