dać kobiecie Essiego

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

Zanim ktoś zarzuci mi, że nie korzystam z opcji szukaj to od razu powiem, że już już skorzystałem i poczytałem sobie trochę. Jak wiecie z tego tematu moja kobieta trochę namieszała ostatnio w Essim. Niby wszystko jest ok jeźdząc na LPG ale od tego zdarzenia zauważyłem, że jak samochód zapala na benzynie (bo musi taką mam instalacje lpg) to jak po odpaleniu wciskam pedał gazu to auto prawie zdycha i dopiero po chwili wkręca się na obroty. Problem ten nie występuje tylko po odpaleniu ale ogólnie gdy jeżdze na benzynie. Trochę trudno teraz jest mi szybciej włączyć się do ruchu. Bo go zmuli a dopiero później idzie. Nie jest to wina ani świec, ani przewodów wysokiego napięcia bo na gazie jest ok. Powiedxcie mi proszę gdzie szukać przyczyny. Czy to krokowiec? zastanawiam się czy on pracuje na lpg? chyba nie z tergo co mi się wydaję. czekam na każdą pomocną dłoń
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

to moze byc MAP/MAF - nie pracuje on jak silnik pracuje na gazie
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

ok to co mogę ewentualnie z nim zrobić :?:
obejdzię się bez wymiany na nowy :?:
Patryk

Post autor: Patryk »

Uff przyczyn moze byc wiele, powiedz kiedy sie te objawy zaczely, ja odrzucam krokowiec bo on jest odpowiedzialny za utrzymanie obrotow a nie za ich wzrastanie, jesli na LPG jest oki to przyczyn trzeba szukac po stronie benzynowej instalacji, moze byc MAP (przeczysc styki, jak masz dostep do kompresora to przedmuchaj przewod ktory idzie od MAP do kolektora), moze byc czujnik polozenia przepustnicy (ale u Ciebie to juz inaczej dziala niz u mnie i tego Ci nie scharakteryzuje, ale przeczyszczenie stykow nie zaszkodzi), moze byc niskie cisnienie na wtrysku, filtr paliwa zapchany badz spadek wydajnosci pompy, moze byc filtr powietrza. Reasumujac zawiodl ktorys z czujnikow wymianionych badz filtry sa zapchane, musisz szukac :cool:
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

pompa jest dobra, filtr paliwa też. to zaczęło narastać po tym jak moja kobieta siadła za kółko i go zgasiła w bardzo brzydki sposób. Dziś wracając z pracy specjalnie jechałem na benzynie, pokonałem jakieś 16km auto jechało spoko tyle, że ten moment zdławienia jest. a i jak na 4 biegu chciałęm go wkręcić na wyższe obroty to doszedł tak do 4 tyś i z wielkim trudem powoli poszedł dalej a na gazie taki manewr to pestka
ODPOWIEDZ