

Moderator: Moderatorzy
jamszoł, może chodzi o wiązanie wody w związki które są spalane - coś takiego mi się o uszy obiło...jamszoł pisze:Czyli co ? wytrąca zanieczyszczenia a te opadają na dna ? a potem wciągane są poprzez mieszalnik do filtra ?
1.3 jest dobry dopuki nei zaczna ci sie problemy z gaznikiem, a wtedy bardzo szybko sie okazuje, ze 1.4 jest lepszy ... poza tym w 1.4 nie musisz regulowacv zaworiow ... kazdy z tych silnikow ma swoje wady i zalety.GonzoG pisze:Co do 1.4 w essich to ten silnik jest ogólnie mówiąc kiepski: więcej pali niż 1.3, gorzej się sprawuje i jest bardziej awaryjny.
chyba twojGonzoG pisze:Uno waży poniżej 1000 kg (1.1 chyba coś z 800kg), Escort ok 1100-1200
tutaj tez sie nei za bardzo zgodze. jakos wydaje mi sie ze duzo lepiej (przynajmniej mojemu Essiemu) wychodzi przyspieszenie/wyprzedzenie jakiegos auta na trasie niz akurat spinkea spod swiatelGonzoG pisze:A... i co ciekawe Essi ma krótką szkrzynię biegów, co jest ważna na starcie.
bujdaCo do 1.4 w essich to ten silnik jest ogólnie mówiąc kiepsk