Witam,
mam dziwny problem z obrotomierzem. Mam essiego 93 rok 1,3 gaźnik, wymieniłem zegary ponieważ nie miałem wcześniej obrotka. podłączyłem go osobnym kablem do ESC na 11 pin,
bo na oryginalnej instalacji nie chciał chodzić. Teraz działa tylko jest problem, gdy dochodzi do 3,5 tyś obrotów staje w miejscu pomimo tego że obroty silnika dalej rosną.
obrotomierz - liczy do 3,5 tyś
Moderator: Moderatorzy
już ktoś kiedyś pisał niejednokrotnie na forum, że do 1.3 na gaźniku nie ma sensu podłączać obrotomierza, gdyż będzie przekłamywał i będą się z nim działy takie rzeczy jak właśnie opisujesz... Sam chciałem podłączyć u siebie w 1.3 obrotek ale odradzili mi, gdyż byłoby z tym więcej roboty niż to warte 

jest: koreański wysokoobrotowiec 
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.

był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
Każdy obrotomierz posiada przynajmniej 3 wyjścia:
1 - minus ( masa )
2 - + po stacyjce
3 - + podawany z ECU lub z cewki wysokiego napięcia.
Pokombinuj z impulsem z cewki wysokiego napięcia tylko przestudiuj co gdzie ma być podawane na zegary (który pin gdzie idzie)
Masz wersję na gaźniku więc nie powinno Ci sprawić problemu.
1 - minus ( masa )
2 - + po stacyjce
3 - + podawany z ECU lub z cewki wysokiego napięcia.
Pokombinuj z impulsem z cewki wysokiego napięcia tylko przestudiuj co gdzie ma być podawane na zegary (który pin gdzie idzie)
Masz wersję na gaźniku więc nie powinno Ci sprawić problemu.
w mk4
jak wyciagniesz obrotek od zegarów i podłaczysz takz ebyś miał do tyłu dostep
to regulujesz sobie sróbką natezenie
ustawiasz na wolnych obrotach 850-900 nie wiem ile ma 1,3 ale w takich granicach i masz obrotek:)
miałem identyczną sprawe w 1,4 gażnikowcu nagle obrotek przekałmywał do tego stopnia ze silnik miał 5 tys a na obrotku było tylko 1,5 regulacja pomogła bezpowrotnie:)
jak wyciagniesz obrotek od zegarów i podłaczysz takz ebyś miał do tyłu dostep
to regulujesz sobie sróbką natezenie
ustawiasz na wolnych obrotach 850-900 nie wiem ile ma 1,3 ale w takich granicach i masz obrotek:)
miałem identyczną sprawe w 1,4 gażnikowcu nagle obrotek przekałmywał do tego stopnia ze silnik miał 5 tys a na obrotku było tylko 1,5 regulacja pomogła bezpowrotnie:)