Sterownik Zamka centralnego ( Problem )

Moderator: Moderatorzy

morfeusz1988

Sterownik Zamka centralnego ( Problem )

Post autor: morfeusz1988 »

Witam mam problem z podłączeniem sterownika do Essiego Mk5. Wszystko podłączam tak jak jest w schemacie ale niestety nie działa :cry: Może ktoś zerknie na schemat poniżej i da mi kilka rad.

Z góry dziękuje
Załączniki
wirus.pdf
(709.54 KiB) Pobrany 200 razy
emceha

Post autor: emceha »

morfeusz1988, a kupiłeś samą centralkę czy razem z siłownikami??? Chodzi mi o to czy siłowniki już były w escorcie zainstalowane i tylko dokupiłeś centralkę czy cały zestaw???
morfeusz1988

Post autor: morfeusz1988 »

Emceha siłowniki miałem już w samochodzie i chce dołożyć tylko sterownik do centrala
emceha

Post autor: emceha »

No to masz odpowiedź. W fordzie wszystko jest sterowane + a popatrz na schemat (pisze impuls masy - zamykanie, impuls masy - otwieranie) ;)
morfeusz1988

Post autor: morfeusz1988 »

Czyli jak mam sterowanie ze sterownika masą a w fordzie powinno byc sterowanie +12V to nic z tego sterownika juz nie zrobie :?: :?: Może znasz jakiś sposób żeby zamienic sterowanie z masy na plusa :?: :?:
emceha

Post autor: emceha »

Hmmm pewnie na zasadzie jakiś przekaźników ale nie wiem, elektryk ze mnie żaden :-| Poczekaj do wieczora, zaczną chłopaki po robocie siedzieć na forum to może coś poradzą ;)
morfeusz1988

Post autor: morfeusz1988 »

Dzięki emceha może wieczorem ktoś bedzie mógł mi coś poradzić :grin:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

tu masz. mam nadzieje, ze zrozumiesz ten prosciutki rysunek. powodzenia
Załączniki
przekaznik.JPG
morfeusz1988

Post autor: morfeusz1988 »

cidzej :razz: ten rysuneczek niby wygląda na prosty ;pp heh ale ja jestem laikiem w tych sprawach :razz: i wlasnie kumpel przyniusł mi jakis przekaźnik do centralnego ale nie wiem jak połączyć to z kablami od sterownika :cry: niżej zamieszcze schemat tego przekaźnika i jeśli by ktoś mogł napisać mi dokładnie co z czym połączyć to byłbym bardzo wdzięczny :smile:
morfeusz1988

Post autor: morfeusz1988 »

cidzej :razz: ten rysuneczek niby wygląda na prosty ;pp heh ale ja jestem laikiem w tych sprawach :razz: i wlasnie kumpel przyniusł mi jakis przekaźnik do centralnego ale nie wiem jak połączyć to z kablami od sterownika :cry: niżej zamieszcze schemat tego przekaźnika i jeśli by ktoś mogł napisać mi dokładnie co z czym połączyć to byłbym bardzo wdzięczny :smile:
Załączniki
top-27.pdf
(63.49 KiB) Pobrany 214 razy
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

w zasadzie to nie wiem co ci mam wyjasniac. masz to bardzo ladnie opisane na tym swoim schemacie na rys 3 i 4. tu gdzie masz napisane "Podłączyć do +12V lub masy wzależności od tego co ma się pojawiać na wyjściu do zamykania" - ty podpinasz +12V :)
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

morfeusz, w zasadzie na schemacie przekaźników masz wszystko jak na dłoni - różnice w autach gdzie sterowanie jest masą między autami gdzie sterowanie jest 12v załatwiasz podpinając kable różowy i fioletowy albo pod 12v albo pod masę

:mrgreen: :mrgreen: łukasz mnie ubiegł
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Yagr pisze: :mrgreen: :mrgreen: łukasz mnie ubiegł
Grzesiek, Łukasz się pisze przez Ł a nie przez ł :P
emceha

Post autor: emceha »

eeee tam Ukasz się pisze i Gzesiek :P
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jeżeli mam być szczery to raz mi się trafiła taka debilka co napisała Ukaż i autentycznie była przekonana, że tak się pisze to imie. uprzedzajac ewentualne pytania - tak to byla blondynka !!!
ODPOWIEDZ