Czy eskort tak ma

Moderator: Moderatorzy

markos43

Czy eskort tak ma

Post autor: markos43 »

Witam wszystkich mam pytanie bo niewiem czy poprostu eskort 1.4 74kM 1995rok tak ma.Mam eskorta od ponat miesiąca autko pali i pracuje równo obroty wnormie ogulnie ok.Poprzednio jeżdziłem fiatem uno 1.4 i mam wrażenie ze fiat był duzo dynamiczniejszy .eskort wydaje się taki mułowaty wolno się rozpędza a przy wyprzedzaniu na 5 pod góre to już totalna porażka.Bardzo proszę o swoje opinje .
Tfaruk

Post autor: Tfaruk »

Przede wszystkim to zauważ, że fiat uno jest dużo lżejszy !!!

Ja mam 1.6 i nie narzekam, nie wiem jak jest z 1.4 ale jeżeli porównujesz do podobnego silnika z uno to uno powinno być szybsze.
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

przede wszystkim to... ESCORT :roll:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ja mam 1.4 i prawde powiedziawszy co najwyzej z poldkiem moge sie poscigac. w UNO silnik 1.4 to jest jeden z większych jakie stosowano, a 1.4 w Escorcie to jest jeden z najslabszych :P porównywalnym, dla UNO 1.4, Fordem jest co najwyżej Fiesta 1.4
Tfaruk

Post autor: Tfaruk »

No to masz już jasność.
A `95 to dodatkowo większa masa niż twój cidzej, także jeszcze słabszy :P Tylko czy to aby nie jest inna jednostka??? `95 to już Zetec powinien być (może ma lepsze parametry?)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

cos ty. w 95 stosowali zarowno CFi (takie jak moj - w mk6) jak i EFi (w mk7). roznica jest tylko w sposobie zasilania paliwem - u mnie jest monowtrysk, a w EFi jest wtrysk elektroniczny - chodziło tylko o spełnienie norm spalin.

poza tym 1.4 to najgorszy silnik :P osiagi jak 1.3 a spalanie jak 1.6 :P
markos43

Post autor: markos43 »

Dzięki za opinje ogólnie autko jest dużo ładniejsze od uno no i przyjemność z prowadzenia nieporównywalna .
Tfaruk

Post autor: Tfaruk »

Przynajmniej tyle :)
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

cidzej, jakie osiągi masz swego esa typu na 2 biegu i v-max
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

na 2 biegu spokojnie w okolice 80km/h dochodze. a v max to nie znam bo wiecej jak 125km/h to nim nie jechalem.
mikruss

Post autor: mikruss »

Eeee to mój 1.3 80km/h na dwójce a V-max to 168 km/h wliczając to przeklamanie licznikowe to jakies 162-165 km/h , dzisiaj patrzylem w dane katalogowe i V-max dla fabryki to 150km/h :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wiec jakby nie patrzec silnik żyletka jeszcze :twisted:

Przyspieszenie mierzone przez G-Tech to 0-96km/h w 15.8 a katalogowe 16.8 s :twisted:
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

To ja najszybciej swoim 1.3 150km/h na IV biegu lecialem... A na 2 biegu udalo mi sie RAZ osiagnac 90km/h ;) Ale to byla przesada :P
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
trawa71

Post autor: trawa71 »

ja swoim na 2 max 60 a max predkosc 155 hehe
acidschranz

Post autor: acidschranz »

markos43, Tez jezdzilem unem 1.4 75ps a jezdze teraz essim 1.6. I jest duza roznica w przyspieszeniu. Ale waga tu tez odgrywa duza role. A jak jeszcze sie jezdzi na gazie to wogole nie ma porownania. Lecz komfort i oszczednos tez sie liczy. Cos za cos :cool:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Własnie wróciłem z krótkiej przejażdzki po zalanej deszczem warszawie. potwierdzam to co napisalem wyzej. wykrecilem 80km/h majac dopiero 5500RPM na obrotku, a u mnie odciecie załącza się dopiero przy okolo 7000RPM więc możliwe, że jeszcze coś się wyciśnie tylko, że za małe dystansy miałem pomiedzy jednymi światłami a drugimi (na wszystkich czerwone światło miałem :( ).

Co do mojego V-max to nie jest to V-max samochodu tylko mój w tym samochodzie. Jak już kiedyś mówiłem - nie ufam 16-letniej maszynie na tyle zeby wiecej niz 120km/h nią jechać. Nie jestem samobójcą :P
ODPOWIEDZ