MKIV XR3i 1990 - silnik > problemy> diagnoza>help

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

Hmm dobra opcja. Bardzo bede wdzięczny ;)

Mysle ze nie bedzie to duzy problem dla szfagierka... sam zbudowal sobie kolumny hi fi z wzmacniaczem i przedwzmacniaczem od przyslowiowej "deski" i kondensatora (wartosc rynkowa dobre kilka tyś zł) :shock:
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

a tak przy okazji. zmierzłem 1szy raz od kupna cisnienie w cylindrach i wyszlo prawie rowno 13-13.5 atmosfer na wszystkich garach. Licznik ma 115 tyś, ale nie wierze w to bo auto nie jest w bardzo dobrym stanie,wg mnie ma min 100 tyś do tyłu. Czy to mozliwe zeby auto po ok 220tyś km na liczniku mialo niemal fabryczne cisnienie?

Czy poprostu gdzieś po drodze musiało mieć zrobiony remont? Dobrze przypuszczam?
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

poszło...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

Dzieki wielkie :!:
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
ODPOWIEDZ